|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Oops, sorry. Glömde skriva var vi träffas men det styrde Asken upp :D Nu ska jag ut och tvätta hjulhusen och insidan på fälgarna.;) Fint väder får vi och varmt dessutom! M V H Stephan Dagboken:Länk |
|
|
Stephan: Tvätta vad? :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
STEPHAN, är Alpinan klar? (ser att M5:an är såld) Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Hoppsan, detta hade jag missat! Jag dyker upp med -02:an. |
|
|
Ställer in... :/ Min: Länk |
|
|
wendtan: Min banbil, Opel Speedster Abbe: Alpinan blir nog inte klar förräns i Juni. :/ M V H Stephan Dagboken:Länk |
|
|
Fler som åker ekonomibil under 2 liter och med 2 dörrar:) Asken |
|
|
Jag hann först hem.... Asken: dörrsidan är som ny! rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
Klart trevlig tillställning. Bildena kommer upp så fort jag kommit hem och får en stund över, berättade ju mitt schema för någon. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Trevlig träff, det är alltid kul att träffa nytt folk med samma intresse:) Micke: Ska bli kul att se bilderna sen. Var en ganska maffig rad med bilar=) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Trevligt men det var lite smått ruggigt ute framåt kvällen. 5-ligan visade musklerna :) |
|
| Det var kul. Synd bara att jag inte kunde hänga på hela vägen, hade lite andra saker att fixa med, men nästa gång... :-) | |
|
Stort tack till alla som kom. Var en riktigt trevlig kväll + att man fick äta middag två gånger :D M V H Stephan Dagboken:Länk |
|
|
Träffen blev absolut väldigt bra, uppslutningen va mycket bättre än jag trott, spann från bmw 2002, M5-E39, 635, 318iS-E30, Alpina B10-3,2T, 740-E38, compakt, en drös 540-E34 m.m. Mycket trevligt! rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
Trevligt trevligt tack för alla som kikade in! 14 bilar och ett 20-tal personer gjorde invigningen av träffsäsongen till en trevlig afton. rodge: gott då vet jag att meguiar åker sista säsongen:) Desutom enklare, behövs bara en fuktig microfiberduk och Turtle interiörtvätt för att bli både rent och djup i plasten utan en "fet" dammåtdragande yta. Micke: Du har ju mycket fritid de här dygnen, Polera hela dan sen åka från Sthlm vid 18, hemma vid 24 ikväll och börja jobba imorrn kl 07:D Stephan vinner tävlingen renast hjulhus:D När jag drog mitt finger i innerskärmen på den lilla blåe var det renare efteråt än före:) Göran: din röda 740a komemr hasso gilla skarpt, fin bil dessutom!:) Nyfiknast är jag på en kommande B10 V8S som ryktas komma til nån kommande träff, känn dig träffad ägaren, jag vill se vagnen!:) Mvh Asken |
|
|
Självklart skall du få se min Alpina Asken! Kommer troligtvis vid nästa träff Funderar på hur man skall vinna tävlingen renaste hjulhus bor på Värmdö så det är en bit att åka kanske tar jag en bärgare ;-) Mvh Lennart - A Man's Gotta Do What a Man's Gotta Do - |
|
|
Ok, idiot som man är så sätter man sömnen i andra led bara för att ni ska få bilder. :-) Bara gotta er ---> Länk Någon mer som plåtade så bara skicka bilderna så lägger jag upp dem på liknande sätt. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Tummen upp Micke ! | |
|
Hej Micke Tack för fina bilder. Vad är för kamera som du har tagit bilderna. Mvh. Kari |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Helt rätt ASK , Görans 740 har rätt kulör :) snygg vagn och många andra mycket fina vagnar, nog dags att ta fram polertrissan och se om det går att få skåpet blankare :)) ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.