|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Surrade lite med Asken idag och vi kände vårluften (iof snöade det idag, men ändå) och blev sugna på att anordna en lite spontanträff vid Brostugan Drottningholm. Tror en viss putsar-micke kommer?! Beroende på hur många vi blir så tänkte vi lufta våra bilen utåt Ekerö efter hälsningsfraserna och de som är sugna, kanske ta en pizza i närheten. Samling kl. 1830 och vi börjar väl åka på led vid 19.15 Väl mött och hoppas Ni kan komma. M V H Stephan Dagboken:Länk | |
|
Jag kommer, i vilken bil återstår att se. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Tror nog jag kommer med... Får se om jag hittar dit igen :) Min: Länk |
|
|
Kommer! /Manray/ |
|
|
Kan nog dessvärre inte =( Jobbar då *suck* Men det e ju träff den 1:a Maj iallafall!!!! =) Hoppas på att d kommer en hel del bilar! Stephan: Tyckte jag såg din M5an på E18 idag runt 19.30... Kan de stämma? Hur går det med Alpinan? *nyfiken!* Mvh Tobias |
|
|
Ska nog kunna titta förbi. Erik G, det är enkelt att hitta. :) Sväng av motorvägen vid Kista och Kymlingelänken, tror det står skyltat mot Bromma där du ska svänga av. Följ hela Kymlingelänken tills du kommer till ett stort rödljuskors med en OKQ8-mack tvärs över. Rinkebykorset, där ska du hålla vänster. Följ sedan den vägen, Ulvsundavägen. Det är en bit du ska åka på den, bl.a. förbi SEB-huset, Solvalla och Coop/Bromma flygplats. Du kommer passera ett antal mindre rödljuskors innan det är dags att svänga höger på i det stora rödljuskorset mot Kvarnbacksvägen. Den ska du följa, då kommer du komma till Brommaplansrondellen, den ska du rakt igenom. Följ den vägen, Drottningholmsvägen. När du kört över Nockebybron kommer du nog känna igen dig :) Hoppas du förstod min vägbeskrivning |
|
|
Jag kommer troligtvis oxå. Dessvärre behöver jag få lift av någon som stavar bilmärket med tre bokstäver då jag kommer ha Fyndbörsens import-projekt-ÅdiS2 till poleringskursen. :-( Humm, 18:30 verkar tajt då kursen slutar 17-18 och har man polerat en hel dag vill man GARANTERAT duscha innan man börjar umgås med folk. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
På tal om putsar-micke som Stephan nämnde det i första inlägget så har jag pillat lite på BRUKSBURKEN! Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Tobbe: Det var nog min, men det var inte jag som satt i bilen. Micke: Du kan få skjuts av mig, men det är fler än 3 bokstäver ;) Du får köra en raggardusch, lite deo och massa rakvatten :DD M V H Stephan Dagboken:Länk |
|
|
Kikar in:) Olsson: Duscha?!? ÄR det nån ny vana du har börjat med eller? Trodde du använde Eau d´Sonax eller Meguiars nr7:DD Asken |
|
|
Humm, här är det bussiga klubben. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Inte omöjligt att jag begår brostugeträffdebut då :-) Är ju inte så långt hemifrån och måndagskvällen är inte bokad av nåt annat ännu... |
|
|
Kommer troligtvis, hoppas på att komma i M535:an(om jag hinner få ut den...) rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
hoppas på att komma! har ingen presentativ BMW just nu. men med lite tur har jag goda vänner med smak! Rodge: om du kommer med din M88 så tar jag cykeln om det behövs:) Jag har inte hört "riktig" motor på flera år nu... |
|
|
Pertan: Du har ju en riktig M5? rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
Rodge: Jo, men delarna ligger lite för långt ifrån varandra just nu för att kallas bil:) renovering pågår... Nästa sommar, kaaaanske! kommer du med "M5:an" imorrn? :) |
|
|
Troligtvis kommer jag i den, batteriet är på laddning... rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
Sådärja, då har man tagit sig till storstaun och dessutom hunnit provköra En riktigt mumsig 540iAT -94. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Hej! Det blir BMW-paus detta året för min del, 540n är såld. Hoppas på att återkomma nästa år med något trevligt åkdon. En BMW för sommarbruk är tanken. Som sagt år 2006. Trevlig BMW-Sommar och kör försiktigt! Mvh Lazze |
|
|
Lazze: Kika förbi ändå vetja. Tror inte alla kommer i BMW:) Vi åker en sväng och sen käkar är tanken. OBS Alltså vi träffas på första asfalterade parkeringen vid Drottningholm( infart vid rödljuset). Asken |
|
| Ska jobba :( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.