|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Någon? | |
|
jag har beställt den här till min originalspoiler Länk He's going the distance |
|
|
jag har beställt den här till min originalspoiler Länk Mvh Fredrik He's going the distance |
|
|
jaha det där var ju snyggt =) =) nu kan du då inte säga att jag inte sagt nått =) He's going the distance |
|
|
Ok! Vart köpte du den? o va kostade den? Skriv gärna hur det blev när du satt på den, och skicka gärna med en bild! / Leon |
|
|
B-M: Det är en Riegerläpp och så här ser en polares 328 cab ut med den monterad... Denna Riegerläpp kan jag, genom en kompis som har stylingföretag, fixa fram för ca 1000kr. Mvh Jimmy |
|
|
B-M: Rättelse. Just den läppen som "Fras" länkar till är en glasfiber kopia och säljs av DNS trading. Men orginalet är Rieger, och den görs i abs plast. Mvh Jimmy |
|
|
Ok, det var ju ganska överkomligt pris... Men hur mycket bygger den ner? tror inte att det gå på min riktigt, då den är så låg tyvärr... / Leon |
|
|
Vet ej exakt hur mycket den bygger ner, men jag skulle tippa på ca 6-7cm. Kan mäta exakt på polarens cab i eftermiddag. Mvh Jimmy |
|
|
Ok, dey skulle vara schysst. Om det är så mycket kanske jag har kvar typ 5 cm till marken, och det är kanske lite lite... :P Finns det några andra alternativ som inte bygger ner så mycket? (typ splitters) / Leon |
|
|
B-M: Ja endast 5 cm är riktigt jobbigt att ha kvar ner till marken, det hade jag på min fd. fd. 325 E36. Man kommer inte över några gupp eller vägbulor och risken är stor att man kör sönder läppen på tex. motorvägen om det ligger något ivägen på körbanan. Återkommer med mått. Mvh Jimmy |
|
|
Jag var uten och mätte precis, och fronten är ca 15 cm över marken, så det blir lite tight, speciellt eftersom jag bor på landet... / Leon |
|
|
Någon som har något förslag ? / Leon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.