AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.648

Var kan man köpa läpp?

Sida 1 av 2
Är ute efter en läpp till min 325:a med orginal frontspoiler.
Var kan man hitta nån lämplig som inte bygger ner allt för mycket?
Nån som vet om nån beg läpp?

MVH
Du kan ju köpa en ny hos någon bmw återförsäljare 620:-
El
138
El_malo_E30
318i-88 E30
520i-92 E34
530i-93 E34
Eller så kan du göra en egen. lätt i aluminum.
is-läpp till E30 kostar 1200 på bmw så jag vet inte vad det kostar för din. går att göra i glasfiber oxså lite svårare ungefär sama resultat förutom när du krockar dom.

no balls no baby!
Finns ingen bild på läppen hos BMW?
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Dubilidu: Vad har du för original spoiler? M eller standard? Läppen som kansfläkt är inne på är en liten svart orginal M3-läpp som du monterar på en M-front.

Har du däremot en standard front finns det flera olika att välja mellan. Bla riegers GT-läpp.

Mailar lite bilder och mer info till dig.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Okej jag har orginal 325 spoiler inget M-paket eller så.

Tackar Jimmyboy!
ma
301
madmax05
320i E90 M-sport
Är ute efter en M-spoiler fram..med läpp eller utan..nån som har det till en e36??,,,

mvh madmax

behind a great man there is a great BMW
"Madmax5"
Kolla i Powerbörsen fanns ett par st för ett par dagar sedan.

MVH
WG
155
WGiant
535 -92
Jag är oxå ute efter en M3 front till E36.. ena annonsören på powerbörsen var jävligt oseriös, fick hans kontonr och han skulle skicka fronten men inget fick jag. Den andra annonsen var fejk, killen va lite less när jag ringde :) Den tredje annonsen jag ringde på hade killen precis sålt den! Jävligt eftertraktade M3 fronterna till E36..

Bilen: Länk
B-
436
B-M
Bmw 528IA T -00
Hej!
Jag letar också efter en läpp till orginalspoilern. Någon som har bild på den man kan köpa hos bmw?
Ge gärna andra förslag!

/ Leon
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
www.realcar.se har väl ett par olika varianter på spoiler-läpp till e36?

// M.v.h. Daniel
B-
436
B-M
Bmw 528IA T -00
ok, tack!
Någon som vet någon som passar bra, och inte är allt för dyr?

/ Leon
B-
436
B-M
Bmw 528IA T -00
Jag har kollat lite på den här :

Länk

Men jag undrar om det finns någon som är biligare?

/ Leon
B-
436
B-M
Bmw 528IA T -00
Jag undrar också om någon har en bild på den monterad på orginalfronten?

/ Leon
Ji
2.380
Jimmyboy

En polare till mig kan fixa Riegers lackbara GT-läpp, för 1190kr.

Motsvarande läpp finns oxå i kolfiberutförande för 2390kr.

Mvh Jimmy

B-
436
B-M
Bmw 528IA T -00
ok! Det låter bra. Men blir den inte väldigt låg med en sådan på föressten, eftersom bilen är sänkt 60/40. Hur långt ner går en sån?

/ Leon
B-
436
B-M
Bmw 528IA T -00
Har du någon bild på den föresten?
T3
111
T39m
328CI - 96
Med 60/40 sänkning blir det TIGHT! jag har den läppen, dock på M-front och 35/30 sänkning och min bil går inte alltid fritt.

"problemet" med reiger fronten är att den sticker ut en bit och det gör det knepigt att ta sig fram... / Mvh J
B-
436
B-M
Bmw 528IA T -00
Ok, och eftersom jag bor på landet tror jag inte att jag ens tar mig upp på tomten här hemma isåfall... :/
Men kan man sätta på några splitters (eller vad det heter) istället, hur bli det då?

/ Leon
Ji
2.380
Jimmyboy

B-M: Till M3 fronten bygger den ca 6cm från den lilla svarta M3-läppen och på standardfronten bygger den ca 8cm.

Så ut och mät och fundera lite ;). Men du kommer ju inte att komma över höga vägbulor mm. det vet jag ju av erfarenhet. Huvudsaken är att man kommer fram överallt där man kör typ varje dag eller ofta.

GT-splitters till M3-fronten kan du ju köpa de bygger ca 3cm. De köper du lättast på Schmiedman eller BMW. Nackdelen är att de är så dyra bara.

Mvh Jimmy

B-
436
B-M
Bmw 528IA T -00
Ok, tack!
Men jag har orginalfronten, och inte m3 fronten. Finns det några splitters till den?
Jag har också hört att man kan göra egna splitters. är det kanske något att satsa på, eftersom jag har en ganska begränsad budget.

/ Leon
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.