|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
har inga på denna datorn. men som sagt. i nästa nummer av ilsport e det reportage med bilder.. bilen är numera byggd till orginal o såld, men nästa vagn kommer inte bli sämre ;) ///Danne |
|
| Hehe låter bra det. Har du några planer vad det blir för uttrustning i nya vagnen? :D Vet du några bra forum för billjuds byggen osv BMW-danne? Jag hade tänkt att bygga i snart min e36a.. Jag vill inte modifiera så himla mycket.. bagaget kommer åka på drastiska åtgärder :P men dörrsidorna behöver jag tips om.. hare tack på förhand | |
|
det forumet jag kan tänka mig du an få seriösa tips är nog www.sasca.se annars finns kunnigt folk på www.zatzy.com också. jo det mesta till nya bilen e redan inhandlat, kommer o bli samma huvudenhet o midbasar, fast sen blir det impact steg istället. mellan o diskant e inte bestämmt än men basen kommer o bli en kicker :) ///Danne |
|
| Aha vad för kicker bas? nu blev jag nyfiken :D | |
|
det kommer o hamna en kicker soloX 18" i bagaget.. mest bara för den är stor o brutal o jag fick ett bra pris på den.. nu kan jag inte säga att det är den bästa basen i världen, finns troligen bättre för en billigare peng - men imponatorfaktorn e grym... ///danne |
|
| Hehe jag tror inte det finns en värre bas.. inte en mer kraftfull bas iaf. jag tror solo Xen är den högst spelande basen iaf. men eftersom den där killen som tror att JL är bäst i världen han kan ju hoppa ut ur sin strut och säga sin mening.. | |
| jaja pojkar..ta fram lite fakta först innan ni snackar....*asg* | |
| koista jag tycker du ska börja läsa dina fakta och inte tro att det du har är bäst för det är det definitivt inte. jag säger dock inte att kicker är bäst, men du verkar ju tro att JL är det.. | |
|
JL är bra grejer.. men vill man utnämna något till bäst i världen så finns det ett flertal aspiranter. visst är det roligt att du är nöjd med dina saker - men skulle vara intressant o höra vad du grundar din utnämning till det bästa som finns på?? har hört JL's framsystem och blev tyvärr besviken på detaljåtergivningen och dynamiken. ///DAnne |
|
|
BMW Danne- Låter som om Uppsalabilradio hade ett finger med i spelet på din förra kärra. Du har nästan exakt samma grejjer som de hade i deras blå M5 3.6 när de van samma tävlingar som du. Jag hade också Polk/Signat kit i en tidigare bil. Jag håller med dig om ditt förra inlägg och kan säga att jag är förtjust i mina dubbla Amega QComp60 system jag har nu. Spelar bra högt och väldigt RENT. Nästan så man kan skippa baslådan... - H U M A N R A G E - |
|
|
nej det var faktiskt inte uppsala bilradio som hade 'dåligt inflytande' på mig ;) det var Roger på ljudstudion i växjö som visste vad som behövdes för att jag skulle bli nöjd.. ///Danne |
|
|
Vet inte hur det låter än för allt ligger här jämte mig och väntar på lite kablar :p Jag är inte ute efter nått tävlingsljud, bara ett rent ljud med lite mer tryck i :) /Robban |
|
|
ZxD då tycker jag du ska satsa på infinity. www.nardik.se har super priser nu .. Infinity låter mycket klart och fint. Koiska om vi ska snacka utmärkelser så har DLS fått flest.. JL släng er i väggen ;) |
|
|
Som vanligt så hänger ungefär 10% på vad man valt för märke. Det finns 1000 och åter 1000 märken som är bra på att göra bilstereoprylar. Att man sedan vet vad man vill ha och lyssnar sig till det gör 50%. De resterande 40%:en beror på hur man bygger det. Att hänga upp sig på märket på prylarna är extremt överskattat. |
|
| Haglund2306. Har du byggt någon fin baslåda i din 323? Det är sant det du säger. Men man måste ju kunna inse att det man har är inte alltid bäst. Självklart står man alltid bakom sitt märke man spelar med i bilen. Men när man anklagar andra märken för fakewatt så blir jag arg ;) | |
|
Groovey: Nej, i min 323:a har jag inget särskilt. Jag har en låda som jag byggt själv med en Infinity Kappa Perfect 10 i samt Cantonprylar runt om i bilen för övrigt (2 8", 2 5.25", 2 4" och 2 1". Dessutom ett Phoenix Gold-steg som driver 8-tummarna och 10-tummaren och en Sonystereo med tillräckligt med kräm för att driva framsystemet och gott om ljudinställningar att pilla med. Det räcker för mig. |
|
|
Har aldrig påstått att JL är bäst, ville prova nått nytt. Har haft både DLS och Infinity innan. /Robban |
|
| ZxD jag och haglund och BMW Danne syftar nog mest på Koiska.. inte på dig | |
|
Hörrdedu koista du kan inte ha prövat på mycket du, jag tror inte ens att du har installerat grejerna själv :) många här skulle nog spela skiten i från dig så sluta skryta å vara mallig för att du bara har ett bra märke punkt slut. |
|
|
Ja DU reference..!!...varför prova massa olika när man köper BRA GREJER DIREKT pysen..!!...men skryt om era snik märken och grejer...inte ett DUGG IMPAD.... Jag vet att jag har ett rent o ett bra ljud....*asg*.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.