|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har monterat lackade njurar på min M3 Cab. Snyggt eller fult? Jag kan inte bestämma mig. Vad tycker ni? Se Galleriet.... Anders-M3 | |
|
Nej tack! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Länk Anders-M3 |
|
|
instämmer med Erikw. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Ja Tack! , Men bort med ögonlocken. Mvh Stephan |
|
|
Ser lite argare ut med svarta.. Jag gillar det. |
|
|
Nej tack! Gäller även ögonlocken. Annars en MYCKET snygg bil! ___ //Ulf |
|
|
Jag har bollat med denna tanke lockså med M5'an, svart njurar skulle se rätt bra ut på svart bil? Men har också kommit till: Nej. Det blir lite raggarstuk. Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Snyggare utan, men om du vill behålla dom svarta njurarna, så bort med ögonlocken. MVH / Jacob |
|
cane |
Bort med ögonlock, men behåll njurarna tycker jag. Ser grymt ut, tror jag såg den stå på birger jarlsg förra veckan! |
| Ser billigt ut... fy.. nä orginal är bäst enligt mig.. | |
|
Har med mina lackade, gillar det! Har du dina ribbor lackade med? /Robban |
|
|
Anders, Jag tycker att det ser helt OK ut med njurarna. Vad är det för färg på dem? Jag vet att du vill ha en mer personlig bil så lyssna inte på de andra. :-) /RS2 |
|
|
Lackade njurar: Nej Ögonlock: NEJ! |
|
|
RS2: Njurarna är lackade i Carbonsvart lika bilen. Du har helt rätt att jag försöker få en personlig profil på bilen utan att det blir löjligt. "Ibland får man ta att det ser sämre ut sa punkrockaren." Robban: Ribborna på sidan är fortfarande i krom. Det är ju en av M3:ans kännetecken och om de blir lika som karossen syns de inte. På din röda skulle det vara snyggt i kolfiber! Tack för era synpunkter. Det tar inte mer än 10 min att byta så jag kör så här ett tag till. Anders-M3 |
|
| Nej, sätt i originalnjurarna igen. Hela BMW-identiteten försvinner ju nu. Dessutom ser det skabbigt och slitet ut med svarta njurar... | |
| Du ska helt klart behålla dom svarta på! | |
|
Jag menade ribborna i njurarna :P Antar att det är Hamann njurar du har? De är ju lätta att ta av/sätta dit tar ju max 2 min. Så det är ju lätt o byta stil frt ;) Detta bör ses live innan man dömmer ut det men det är ju smaksak. /Robban |
|
|
Mycket finare, har funderingar på att sätta de på 28:an jag.. |
|
|
Svarta alltså istället för crom, men hade kanske inte passat med cromlisten runt rutorna på sidorna.. well..får väl se |
|
|
Ser billigt och oseriöst ut tycker jag.... Billy B-10 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.