|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Micke: vad händer då?? =) såg den me snow-choppern, coolt som fan! lite segt ibland. |
|
|
Micke är väl med å putsar kanske... linslus som han är. ;-) ---- Magnus M, BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Nej, nej... Jag är inte med och tur är nog det. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Okej då... men linslus är du likförb... ;-) *skratt* Tycker som de flesta att det är lite sunkig kvalitet på programmet ur teknisk synvinkel men det är nog mer inriktat på underhållning. Och att de börjat använda bilar i underhållningsprogram är bra tycker jag. Kanske lockar det några fler till bilhobbyn? ---- Magnus M, BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Gissar på att dom ska slakta en 7-serie E32. |
|
|
Halloj alla kritiker! I program 6 som kommer om två veckor kommer ni få se när jag var med och byggde om en BMW 735 -91 till en BMW 757 X7. Vi byggde bilen på 3 dygn och 2 timmar med en budget på 25.000:-. Den spons vi fick var 4 st stötdämpare från Rindab samt kabel och kopplingsplintar från Skyllermarks. Alla fordon som byggs har en uppgift att lösa, om den inte kan lösas så sprängs den. Hur det gick med vår BMW får ni se den 23/5-05. Känns lite fel att göra jämförelser med den amerikanska varianten se det istället som en kul grej, allting görs med glimten i ögat och vad man kan göra för något med väldigt små medel. Tommy "The Polish Man" |
|
|
varför inte döpa om programmet till Motormassakern, ta in Steve me lloyden som byggledare, då skulle ju "Rattmuff på" speakern passa in i upplägget och det kunde ha en chans att åtminstone bli humoristiskt istället för pinsamt. Inget ont om byggarna, dom gör nog så gott dom kan under dom premisser som finns. att tutta eld på radiostyrda bilar kanske impar på mopedknuttar men vill man se lite seriöst bilskruvande så blir man besviken. efter 1,5 program plågar jag mej hellre genom Bosse bildoktor än slår över till 5:an igen Min bil Länk |
|
|
Nej nej nej, så får man inte göra med en BMW. Speciellt inte med ett exemplar som åtminstonde på bild såg hyffsat fräsch ut. Inte blev man gladare utav att i nästa program skall det slaktas en MB som såg väldigt fin ut. Håll er till bilar som är färdiga för skroten. Fredrik M |
|
|
Fredrik: Jag kan intyga att den inte var så fin i verkligheten som den verkade i TV. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Missade programmet igår! Vad gjorde de med bilen? Såg bara sista kvarten så jag vet inte vad som modifierades. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
Carl Adam Andersén |
Det var det bästa avsnittet hitils iaf :) Första gången jag sett hela. Renovering av en M535, E28styling och annan E28 information Länk |
|
Det kunde vara intressant att få veta inköps priset på fordonet, så behöver man inte gråta blod när en till synes fin bil eller mc hänsynslöst slaktas. Fredrik M |
|
|
Kommer inte ihåg regnumret nu, men den hade gått nästan 40 000 mil vid senaste besiktningen. ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW.Länk |
|
|
PSH650 Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tror faktiskt till och med att grabbarna grus HÖJDE värdet på den kärran. Koolt jobbat Tommy! Tyckte personligen att du skulle fått lite mer plats i programmet bara. Dandelue (CANDYMAN) - H U M A N R A G E - |
|
| Tyckte bilen blev grym!! Snyggare än innan iaf!! | |
|
>Tommy The Polish Man Vad pysslade du med när du vattnade bilen... Våtslipade du den med maskin? Hur ofta kan man göra så? Efter ett tag så är det väl inte så mkt klaralack kvar?! -Phil |
|
|
Japp, jag våtslipade med maskin. Det är inget man ska göra på en originallack. Slipade med 600 papper och polerade direkt upp ifrån den ytan. Det ska man ju inte heller göra men jag tycker om att göra saker som man inte ska göra, alltid retar det någon. Kan även erkänna att jag slipade inte hela bilen för jag visste ju inte om den skulle sprängas eller om Fredde skulle totalkvadda bilen så resten polerad jag bara av "lite" snabbt. Gjorde även en dekalkupp och tog fram X7 märkena så att det skulle synas att det var storebror som kom. Dandelue! Tycker att jag fick väldigt mycke utrymme i programmet, känner mig väldigt nöjd med det. Kul att det finns några BMW tokar som uppskattade bygget. Tommy |
|
|
Klart vi uppskattade det. Jag har ju sett och hört den live och kan bara säga att den är MANLIG. Ingen fjollvarning på den kärran alltså. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Vad har hänt med den nu då? Den har ju inte sprängts ännu eller? Vem äger den nu? Kommer den rulla i Rimbo nå mer? Danne - H U M A N R A G E - |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.