AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
4.865

Svenska Monster Garage

Sida 1 av 4
Carl Adam Andersén
Jag är grymt missnöjd med arbetat för lack och slutresultatet av lacken på valpen de fixade i kvällens program.

Karossen blev juh najs men varför spacklade de inte den så man slapp se poppnitar och bucklig plåt? Riktigt kass gjort...
li
1.959
liste
535i -89
Programmet var rakt igenom skit. Parodiskt, uselt och töntigt! *blir nästan förbannad*
Varför modifiera/styla en valp herregud? VARFÖR?

Mvh Dragolito

Svart som synden Länk
Jo
16
Jonas L
728ia-97
Inte konstigt att brudarna drog... ;)
Bitvis roligt iallafall, komentatorn var det sämsta med programet.

...........

Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW.Länk
Carl Adam Andersén
Var det inte Hoa hoa eller om han heter Oa Oa Dahlgren?
ma
301
madmax05
320i E90 M-sport
Dogge tog ju priset; ''kolla burken ska kanske panta den''...
jätte rolig killle..va pinsamt att ens delta i en sån skitig program,.

Ehm jo jag såg slutet på d...när dom sprängde den......................................varför i helvete spränga den?...d e ju d mest dumma i hela jävla världen.....visserligen blev den inte fin för fem öre...men sälj skiten o ge pengarna till välgörenhet...eller lotta bort den...jävla puckon! För övrigt så verkar d som om resten av programmet va skit oxå.....

Annons i tidning i Kairo:
"Hem önskas för vänlig Labarador. Äter allt. Älskar barn"
Visa användare
233
CoSmoZ
BMW 750iL
VW typ1 400hk
Porsche 356 Speedster
VW Buss-69 "Slammed"
Suzuki GSXR 1000
ojoj Jesse James skulle ha dött om han såg vår ver. av programmet!.. jag blev oxså irriterad över finishen på lacken & att dom sprängde bilen på slutet!.. vadå slöseri

näe besvikelse är det rätta ordet!..

** Live Fast - Die Young **
Totalt fiasko!
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Bra var det inte! Och vad det gäller komentatorn, säger bara suck!!!

Mvh Abbe

Dagboken: Länk
Riktigt risigt program. Var nog antagligen första och enda gången jag kollar på det. Allt var ju dåligt, slutresultatet, kommentatorn...ja..allt...

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW!
Ma
36
Machin
E30 -88 Coupe
E39 -00 Sedan
kan inte annat än hålla med... TOTALT FIASKO!!!

kanske dax att sluta kopiera alla program från staterna å hitta på nånting eget...

Fr
2.517
Fransosen
330Ci Cab M-pkt -03 (e46)
750Li -09 (f02)
Helt bedrövligt illa.

Det riktiga med Jesse James är ju suveränt bra, men det här svenska var verkligen skit. Lägg ner på en gång!!!!

Fransosen
Visa användare
4.266
J.Dredd
535dAT M-Sport e61
M535i e28 -86 BMW-Cup
Z4 Roadster 2.5 -03
Riktigt uselt.

Gissar på att den amerikanska varianten har aningens större budget. Där får dom verktygskit värda 30-40000kr när dom har lyckats med ett projekt. Vad fick dom här. Ett par skruvmejslar och en leksaksbil :)

///Jesper
-=Svenska E28/E12 Registret=-
Besök gärna: Länk om du har en E28/E12
Go
393
Golddigger
G11 730d -16
Dom hade iaf kunna gett fälgarna till mej!!

Konstigt programupplägg:
45Min svetsning/plåtklippning på bilen
10Min Skitsnack/dåliga vitsar och trams
4Min brudraggning på stan (totalt fiasko)
10sek Hur bilen blev som helhet
50sek Elda upp bilen
SLUT

Hmmmmm...... Inte blev det mera seriöst när de slängde in det typ det billigaste de kunde hitta ifrån MDS.

Okej de jobbar under tidspress det ska man ha i åtanke, men varför täcka en fult fungerande kaross med en massa plåtbitar när man kunde gjort det så mycket smidigare på annat sätt?
Orginalet är ju givetvis bäst men så dåligt tyckte jag inte det var. Man måste ju tänka på att vi lever i ett fattigt land relativt USA också, samt att publiken är mycket mindre. Så att jämföra kvaliteten på spons och gåvor är inte helt rättvist.
li
1.959
liste
535i -89
Starkid - Vår "fattigdom" förklarar inte varför programmet var så uselt eller varför slutresultatet blev så katastrofalt, bara varför de fick en leksaksdragster och fyra skruvmejslar från ÖB. Dessutom, om budgeten hade varit SÅ låg så hade de väl knappast eldat upp sprillans nya 22(?)-tumsfälgar med däck?
Om jag inte är helt ute och cyklar så är de fetaste prylarna i riktiga MG direkta gåvor alternativt ordentligt rabatterade, och visst är väl det en faktor för ett "coolt" slutresultat?

Jag kan hålla med om att projektidén inte vad den bästa dock. Förhoppningsvis blir det smartare upplägg i framtida avsnitt.

(Jag tänkte också på de stackars 22-tummarna, och det skulle inte förvåna mig om de räddades i sista sekund.)
Vilken kanal??
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.