|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
femman. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Det behövs inte så mycket pengar att göra en sån program utan det behövs personer som har karisma, kunskap och som har fantasi när det gäller styling. Om det är nån som följer motorjournalen på samma kanal så var det ett inslag där några killar gjorde sin ''egen'' porsche som var på Elmia..tror att den kallades 9.5.0 eller nåt sånt. De skulle passa för den svenska Monster Garage..tycker jag.. |
|
|
Instämmer, "Tokan" , Backman och Boman skulle fått 10gg bättre resultat. De gjorde om en 911:a till en "950 Spyder". In med snubbarna ifrån Södertälje! |
|
|
Okej nu hade dessa stackare i MG 5 dagar på sig och en budget på 25 kkr och det är kanske lite svårare att få till en cool 911 än en valp. Vill inte på något sätt påstå att någon är sämre än någon annan på att bygga bil, men jämförelser med (helt) olika förutsättningar är ju lite galet. |
|
| allt var så j#¤%a b aktigt.. Ljudet var out of synk, komentatorn var hemskt tråkig. Resutlatet var riktigt B.. lägg ner programmet säger jag. | |
| Aha så det var fel på ljud och läppsynkningen jag trodde det var fel på min satelitmottagare.Påminde mig om dom dubbade Tyska XXX filmerna man sett i sina unga dagar även innehållet i MG påminde om kvalitén i dom filmerna = Uruselt. | |
|
"950 Spyder", om ni frågar mig så blev den bilen minst lika ful som valpen! De sabbade bilen totalt! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
"Abbe" Kan garantera att "MG" ALDRIG hade lyckats med det som Södertäljekillarna gjorde. Glöm inte bort att Spyder va en 911:a ifrån början och fick mycket bra kritik av både byggare och publik på Elmia mässan. Budgeten på 25.000:- har jag missat att de hade, men frågan är varför man lägger ner så mycket tid på reklam om allt i slutändan är ett duktigt fett litet budgetprogram. MVH |
|
|
950:n var klart en av de finare byggena på Elmia enlig mig. Fattar inte hur Peoples choise kunde gå till killen med den lila Mini:n. "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Nej, det var ingen höjdare direkt. Varken "seriöst" eller humoristiskt. Men ändå 1 000 000 ggr bättre än Big Brother och all annan liknande skit som visas hela dagarna. |
|
|
Såg hela dagens program utan ljud. Orkade inte med att lyssna på den irriterande lama jobbiga monotona rösten. Lackeffekterna var snygga på hojen. Tycker även att T4+ motorprogram är så otroligt pinsamt dåligt... vad är det med dessa programmen? Dåligt flyt Dåligt upplägg Pinsamma reportage Dåliga programledare Ljud och bildkvalite också under all kritik... Helt sjukt att ett Jä...a fiskeprogram ska kännas roligare att titta på än tv4+ motorprogram Att kommentatorrösten i monstergarage är superirriterande och löjlig har de uppenbarligen inte brytt sig om. -Phil |
|
|
TIPS Stäng av ljudet och lyssna på musik eller ngt... de säger ändå inget vettigt. -Phil |
|
Carl Adam Andersén |
Det e juh jävligt kul att se ett par lönniga killar äta renkött istället för bygga i ett motorprog som detta. |
|
Gjorde som några här inne lyssnade på musik o sänkte ljudet på tv'n, ingen vidare program idag heller, kanske om det dyker upp nån finare bil så kanske det blir lite klass på det hela..verkar vara lite bondigt nu med massa jänkare och renkött,, behind a great man there is a great BMW |
|
|
Visst är det fantastiskt att man sätter sig ner och ser på skiten även fast man vet att det suger? Bara för att dom håller på med bilar :) Håller i övrigt med Kim. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
| Jag tyckte iof att det var betydligt bättre igår än förra programmet, sen att speakern låter som Christer Pettersson är väl kanske ingen höjdare nej :) | |
|
Dubilidu!, jag kritiserar inte jobbet och killarnas hantverks skicklighet, och den fick säkert bra bemötande och beröm på mässan men smaken är ändå som baken! Jag gillar den absolut inte! Men jag har inte sett den "live" heller, mögligt att jag ändrar åsikt när jag sett den. Minin var inte speciellt vacker men jag har full respekt förr arbetet som är nedlagt på bilen. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
mögligt = Möjligt Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Kommentatorn är Gösta Engström. Tog ett tag innan jag kom på det. Han var med i Nöjesmasakern på SVT på 80-talet med Sven Melander mfl. Mest känd från det tror jag. Han var väldigt skoj i dessa humorprogram minns jag. Han låter onekligen som en härjad stockholmare. Programidéen är väl sisådär. Förstår mig inte riktigt på de dära barnsligheterna de har för mig. Lite väl mycket arbetarhumor för min del. Oseriöst! Sen vore det trevligt om dom kunde visa lite mer tips och fix som man faktiskt kan ta lärdom av istället för ren underhållning. /Ingen anhängare av dessa program |
|
|
Insidetips: Missa inte avsnitt nummer sex! Jag vet något som inte ni vet. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.