|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| CU!!!!!! Hittade felet på min. Det var en kabel som skall gå på + på startmotorn som var glapp.. Nu få man äntligen köra fin bil igen... :) | |
| Va!? Kabeln till startmotorn?? ska den orsaka sånna driftstörningar... jaha, det får jag kolla upp.... | |
| Ja de låter ju otroligt men så var det på min.....Säg till om du hittar felet.....kan ju va bra å veta till nästa gång om något annat kan ge samma symptom..... | |
|
Var nere och gjorde ett ryck med den imorse, startade inte, bara nästan, drog ur kontakten till lmm och körde en bra stund med den på det viset, när den sen började gå fett som tusan så kopplade jag ur batteriet, satte i kontakten till lmm och kopplade på batteriet igen. Den startade direkt och fick gå tomgång en stund, den hickade till några gånger i början när man gav gas, men nu har jag varit ute och kört med den en stund, och allt verkar funka perfekt... Frågan är bara hur länge, har inte lagat något... så det går inte att lita på den, vad som var felet tidigare är fortfarande kvar, förbannat jobbigt att hitta fel som kommer och går sådär... När man har klappat igen förardörren så har felet kommit tillbaka, ibland, det tyder på att det är någon glappkontakt någonstans, frågan är bara var (suck), ska krypa under och kolla kablarna till startmotorn får vi se om vi hittar nått. Din går fortfarande eller andbilh98? |
|
|
Funkar det att ta en lmm från en 89:Ans 525a till min 325 86:a ? |
|
|
helgonet_80: Om nummren ovanpå de svarta "plastlocken" är identiska så ska det inte vara några problem. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.