AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.680

hjälp m5 stulen inatt

Sida 2 av 2
Upplys mig varför tjuvar, gör så mycket besvär och risk för en bil som betingar ett värde på långt under 100K kronor?

Vet inte hur fin Hans T's bil var men medelpriset på en E34 M5 idag ligger väl vid ca 70-75K?

Länk

m5
92
m5 3.6
325 IM -89
M5 3.6 -90
Vad betingar min nu här idag efter sina 21000 mil full servicebok fram till 17000 mil med BMW-stämplar å resten finns i bildagbok med kvitton Macaoblå,Ljusgrått helskinn(4-sitsig),Ellucka,elhissar,elspeglar,elstolar,bilen beställdes ny med rätt snygga "17" chromefelgen som finns med samt 3.8 ans fälgar som däck är utan gummi på 2 utav fälgarna inreg i Sverige i Februari 01 bilen är 90 årsmodell å beställningslistan å allt finns med 3 svenska ägare var 40 bra då jag fick den för det i våras å den är i bra skick förutom kassa bakdämpare nu efter säsongen p.s med en extra uppsättning 3.8 ans fälg med däck å lite annat dock finns inte orginalstereon kvar
fjamsetramsa
Tja dämparna kostar 20000 o byta...
m5
92
m5 3.6
325 IM -89
M5 3.6 -90
ja dämparna är dyra men vi har en krockad reservdelsbil nu men vill man verkligen montrea gamla Dämpare ska ta övrigt iallafall så 20 kostade knappt den å behöver fortfarande framspoilern å hur gick det var din verkigen en Jahre Motorsport efter det jag låste
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.