AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.679

hjälp m5 stulen inatt

Sida 1 av 2
Ha
10
Hans T
520 1992
HEJ ALLA. NY PÅ DETTA FORUM.MIN BMW M5 1991 BLEV STULEN INATT I GÖTEBORG DEN HAR REGNR TCU 184. SNÄLLA HÅLL UTKICK OCH RING POLISEN OM NI SER DEN .
mvh hANS

Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Välkommen till forumet!
Trist att det börjar så här bara...

Vad är det för färg, fälgar etc? Övriga kännetecken?

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
Ha
10
Hans T
520 1992
ERIKW BILEN ÄR GRÅSVART OCH FÄLGARNA ÄR LACKADE I SAMMA FÄRG SOM BILEN

Sterlingsilber eller silbergrau..?

Har du lackat fälgarna själv, eller råkar de bara vara "samma" färg från fabrik?
Ha
10
Hans T
520 1992
CAMATA: jag tror att färgen heter diamantswartz färgkod 181
MVH HANS. Fälgarna var pulverlackade i nästan samma färg väldigt snyggt tycker jag
MVH HANS

Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Hans:
Var det du som var på Götaplatsen förra fredagen med den M5:an? Det var en M5 med svarta fälgar där i alla fall.

Jag lovar hur som helst hålla ögonen öppna.

BMW CS #5139
Ha
10
Hans T
520 1992
JL JA DET VAR MIN BIL
mvh HANS

sj
813
sjoberg
Kia Stonic 1.0 T-GDi -20
BMW 340i Touring -18
Hur har dett gått?!? Har den kommit tillrätta än??

Sjöberg
Ha
10
Hans T
520 1992
HEJ SJOBERG! Har inte hört av polisen än men har lagt ut bilen på www.bestulen .se och har satt upp anslag om bilen i garaget där jag hade den. har även pratat med tullen om bilen mot alla odds skulle lämna sverige
MVH Hans

PS: HUR HAR DU LYCKATS FÅ DIN BIL ENTUSIASTFÖRSÄKRAD?

sj
813
sjoberg
Kia Stonic 1.0 T-GDi -20
BMW 340i Touring -18
Hans T: Jag är en stor entusiast, he he. Skämt åsido. Som nämnts tidigare här på forumet har LF stor lokal frihet och jag fick bra kontakt med min försäkringsman här och förklarade varför E34 M5 är speciella.
Sen var det inga problem, visst dom vanliga kraven var det:
*Brandsläckare
*Skicka in bilder för att visa bilens fina skick
*Startspärr
*Låst garage
*Rattkrycka
*Märkta rutor
*Endast 500 mil, tyvärr!!
Sen vart det klart!!

Sjöberg
m5
92
m5 3.6
325 IM -89
M5 3.6 -90
hur gick det fått tillbaka bilen nu
be
138
berging
M5 E34 91:a
535 E39 V8a
325 E36
LIDER MED DIG. Hoppas du får din bil tillbaka! Va nära att förlora min 91a förra sommaren.... Tacka gudarna för en fungerande startspärr:-D Håller tummarna för dig. MVH Tobbe
fjamsetramsa
Så bara förjävligt...hur fan bär dom sig åt egentligen...kan ju inte va vilka pundhuvuden som helst....
Pernilla-M3
Stackare, jag lider med dig! Hoppas att det ordnar sig snart!!! Det är aldrig roligt när sånt här händer.
Ha
10
Hans T
520 1992
M5 3.6. Tyvärr hittades aldrig bilen, fick en del intressanta tips som jag fösökte följa upp. Så efter cirka 2 månader så löste mitt försäkringbolag in bilen.

Till Autopowers moderatorer! Bilen blev stulen april 05, först blev inlägget bortplockat och nu dyker det tydligen upp igen varför?
varför fungerar inte autopower när gamla meddelanden poppar upp igen?
MVH Hans T
Ha
10
Hans T
520 1992
Fjamsetramsa! Bilen stod i ett p-garage och vidare inlåst i en gallerbur, bilen hade 2 larm+rattkrycka så troligen var det ett beställningsjobb.
NVH hans T
fjamsetramsa
otroligt..men det finns tydligen skickliga tjuvar...
m5
92
m5 3.6
325 IM -89
M5 3.6 -90
Jaså men du måste fått betalt så att du blev nöjd å kunde få köpt en ny hoppas jag även om vi börjar bli många här i GBG nu 9 st varav 4 st 3.8
m5
92
m5 3.6
325 IM -89
M5 3.6 -90
förresten vart i GBG blev du bestulen ytterstadsdelarna eller fast där borde ju ingen våga göra såhär de vet la aldrig om får en hagelbössa mot huvudet men trots det finns rätt sjuka dårar
Ha
10
Hans T
520 1992
m5 3.6 Bilen stod i p-garge i majorna närmare bestämt Amiralitetsgatan.
Bilen gick till utredning på mott försäkringsbolag (folksam) men efter c:a två månader så lade ytredaren ner fallet, eftersom det inte fanns något spår efter bilen. Troloigen beställningsjobb tror jag?
MVH Hans
m5
92
m5 3.6
325 IM -89
M5 3.6 -90
Jaså vid mina släktingars restaurang på Bangatan då förmodar jag å tråkigt men de var inte snåla ändå som vid krockskador å liknande hoppas jag eftersom det ändå inte är någon standardbil å köpt någon ny då
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.