|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon härifrån som tänker köpa den? =) Länk Verkar riktigt fräsch!!! Stephan??? ;) Mvh Tobias | |
|
Varför är alla mina dröm bilar till salu när jag inte letar bil?!!! :-( VILL HA DEN!!! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Bilporr!!!! M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
|
Fanns en tråd igår om denna bil men den verkar spårlöst försvunnen?! Någon som har länken? ___ //Ulf |
|
|
Det var min tråd igår men den blev raderad bara för den innehöll samma länk, konstigt då ja la ut min tråd 10min efter att annonsen kom ut!! If it don´t run, crome it!! |
|
|
Nu skall bilen som sagt säljas, så det är bara att slå till... ;) //Contz |
|
|
Tar du en avbetalning på 10år så kanske jag får lös pengar. He he... If it don´t run, crome it!! |
|
|
Fy f-n, hade man inte haft annat projekt redan hade det där varit mycket lockande! -( ALPINA POWER )- MVH Alecci Länk |
|
|
Hittade en B7 Coupe med automatlåda. Fanns detta till E28-versionen också? Länk |
|
|
Av B7 Turbo Coupe tillverkades endast ett fåtal med Automatlåda och alla var av den sista E24 "varianten" dvs den som tillverkades 88-89 . B7 Turbo E28 tillverkades inte med automatlåda . Mvh Ando |
|
|
Den som är till salu har e12-bas. ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
Det är en e24. Förutom att det står i annonsen så är jag tveksam till att man bygger om en b7 turbo e12 till coupe.. :) Keep up the good work! |
|
| Han menar att mekaniken kommer från 5-serien E12, inte att det är en omgjord E12. | |
|
Precis - dom senare E24 är baserade på E28 ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
Nu har jag hittat BILEN tycker jag. Normalt är jag inget fan av M-paket på e24:or men denna bil skulle jag kunna ta när som helst. Läckert med Alpinaträet runt instrumenten. Länk /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;) |
|
|
Hej på er! Jag måste bara lyfta den här gamla tråden som jag stötte på av en slump när jag googlade. Blev helt paff när jag hittade den för B7:an jag länkade till är faktiskt min nu, nästan sex år senare. Den blev min nästan prick fem år efter att jag länkade till annonsen. Kännes lite märkligt bara, var bara tvungen att skriva, ha det gott allihopa och hoppas att ni också hittar era drömbilar. :-) /Fredrik |
|
|
Grattis Fredrik! Nu vill jag se bilder på pärlan! Alpina B8 Länk |
|
|
Hallå Fredde. Micke här som hade med sig Farre ner till Mantorp. En sak är ju säker att din bil är bra jävla frän. Otroligt fin är den oxå ///Micke 325i Turbo Touring e30 520hk/700nm |
|
|
Duffyman, jäkla skillnad mot din hårfrisörska bil! :) Alpina B8 Länk |
|
|
Oooo Abbe du kommer bli så frånkörd ///Micke 325i Turbo Touring e30 520hk/700nm |
|
|
Ändå ställer du aldrig upp?!! ;) Alpina B8 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.