|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Ufo - Nej, jag menar inte att alla sex är nya. Några är demo/tjänstebilar. | |
|
...och alltså inte till salu...? / Mvh Joakim Länk |
|
|
Anders N: En är vd:ns på M-bilar och han bor i Eskilstuna. Vet bara att dom andra sex är beställda och ska levereras löpande. Ett fåtal M6:or är på väg också... Mattias_31: Dom svarta ser nästan för diskreta ut, fast köper man bil för nära en miljon kanske man vill vara lite diskret... No More Limits! |
|
|
Såg en ny M5a idag utanför Englunds i Luleå. Antar att den väntar på sin ägare. Men vem fan beställer en VINRÖD. Förstörde nästan hela bilen... Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
Indinanapolisröd... Underbar färg i mina ögon! Jag har en svaghet för röda bilar... //Chrille |
|
kilroy |
Anders N* Dom bilar du har på din egen lista...är dom beställda enbart via BMW´s försäljningsorganisation i Sverige? Eller är det bilar som privatimporterats också...? Frågan kanske låter korkad men jag sitter med en officiell (men inte avsedd för offentlig publicering) lista från BMW och siffrorna stämmer inte riktigt... Ingen direkt viktig fråga, jag bara funderade på varför det inte stämmer riktigt... Mvh kilroy "En ungkarl vet mera om kvinnor än gifta män, annars skulle han också vara gift" |
| Kilroy - Att listorna inte stämmer stämmer säkert, då jag vet att jag saknar X antal bilar. :) Jag har t ex inte med den bil som Clubsport nämner. Har dubbelkollat och alla "mina" bilar är svensksålda och jag antar att de därmed stämmer in på din beskrivning. Om du vill får du mer än gärna maila över din lista så kan jag kolla vad som diffar. Om det finns några känsliga uppgifter kan du ju ta bort dessa. | |
|
Hej! Det har levererats en i silver på BMW här i Jönköping denna veckan, plus att jag har sett en blå ett par gånger i stan, finns M5 i LeMans blå? --- Christian Ryman BMWCS #2928 |
|
|
CRY, Den blå du tänker på är nog interlagosblå, hyfsat lik LeMans-blå. |
|
| Fem stycken E60M var på Ring Knutstorp med BMW CS. | |
|
Jag har alltid tyckt att husmäklare tar hutlöst betalt för sina tjänster och tjänar alldeles för mycket pengar. Fick detta bekräftat härom veckan när jag var på en visning och mäklaren kom i en M5 E60. Han har tidigare åkt e46 M3 och inga andra mäklare på den firman (som jag har sett, däremot S80, Audi mm) har BMW så det är med all säkerhet hans privata bilar. Får hoppas att det slutar med att man köper ett hus av honom så kanske man får provköra bilen =) Andra bilintresserade husspekulanter i Linköpingsområdet gör klokt i att gå på Svensk fastighetsförmedlings visningar... |
|
|
bstrand, tror jag vet vem du syftar på. Han sålde precis vårt hus, en mycket duktig mäklare. Visst tar mäklare bra betalt men han gjorde ett bra jobb åt oss, och så verkar han ju använda pengarna till nåt vettigt (M-bilar) ;) Måste fråga om en åktur, det måste ju ingå i uppdraget, elller? |
|
|
Jadå, han är säkert duktig. Precis som du säger så är det ju tur att det finns folk som tjänar bra och som lägger pengarna på dyra nya bilar. Annars skulle det ju inte finnas några för oss andra dödliga att köpa som begagnade senare! =) Självklart måste en provkörning ingå! Du har ju hjälpt till att finansiera bilen genom att anlita honom så på sätt och vis är du ju delägare i den, hehe. Dessutom kör han nog en hel del med den så inkörningsperioden är nog överstökad ;-) |
|
| Är helt på din linje ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.