|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Har beställt en M5 E60 & blev lovad leverans V.29 Men igår fick jag höra av BMW att dom har något problem med bilarna, och att jag skulle få min V.39 istället. Har någon fått sin bil levererad ? Har någon hört samma saker som jag ? Vet någon vad det kan vara för problem med bilarna ? | |
|
Minst fyra M5 E60 rullar registrerade på sveriges gator redan! Det kan ju helt enkelt vara som så att problemet är att man fått för många förfrågningar och inte kan leverera till alla som beställt :-) Gratulerar till en underbar bil, och välkommen till forumet! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Jag tror minst 2 blivit levererade i Sverige... Testa och sök på M5 E60. / Joakim Länk |
|
|
Välkommen till forumet! Jag har hört talas om åtminstone tre som levererats till kund. Du bör kunna hitta med info på Länk |
|
|
Jaha...aldrig får man vara först...men å andra sidan hade jag inte rätt heller... :) / Joakim Länk |
|
|
...sorry, glömde: Välkommen Jimmy! / Joakim Länk |
|
| Vet att de finns minst 1 i alla fall,såg en i stockholm i helgen! ser ruggigt fet ut alltså.. | |
|
Minst tre levererade i Sverige till kund: Länk Länk Länk |
|
Njuren |
helt otroligt.Sitter man och funderar på hur man ska klara en amortering på en 320 samt kunna åka till mallorca en gång om året ( i sämsta fall en Silja Line resa).....va ser man.En familj som har 2st M5 E60 samt en M3 E46 på garage uppfarten............. BMW - i nöd och lust? |
|
Har hört att det är en massa M5 E60 som står på fabriken i Tyskland för någon "justering/ev. utbyte" av oljepumparna..Är det fler som hört detta? Hade en tråd om det nyss...Men ingen som verkar ha hört om just det problemet mer än jag. Mvh Janne. |
|
|
Janne T; Läste om det på m5board, det var en kund i Belgien? som får åka lånad X3:a under semestern i stället för sin nya M5:an! Så jag har läst om problemet. Mvh Stephan |
|
|
Jag har också läst om det. Såg även en M6 när jag var i Tyskland som hade problem med oljetrycket (vanos). //Schnitzer |
|
markus00 |
2 st M5 E60 har levererats från BMW i Varberg så borde vara en del över hela landet nu tycker jag. |
|
Idag såg jag en silvrig m5 e60 i Malmö :) Bilen är helt brutal! Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
| autosalongen i grästorp har haft leverans på en | |
| Jimmy har fått sin med. | |
| BMW i Umeå har levererat åtminstone en, en silverfärgad. Dessuom har de en svart demobil som lär säljas snart. | |
|
Grattis till M5! Undrar bara om du går direkt från din 520 som det står att du äger till en M5? Blir det inte i så fall en ganska stor skillnad prestandamässigt vilket kan vara svårt att klara av? (Tänker på våra hastighetsbegränsningar). Själv har jag en 523 och funderar på att köpa en 540 E39. Men jag undrar om det inte blir för stora kontraster. Undrar därför hur du resonerat? (Men du kanske har en Ferrari eller något annat i garaget också) //Henrik |
|
|
Självdiciplin? Bara för att man kan gasa betyder det inte att man måste. Även om man kan anta att M5or gasas lite mer än 520 :o) |
|
|
såg oxå den silvriga M5:an vid svågertorp, ser GRYM ut och det såg smaskens ut i silver. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk |
|
|
Han som äger den silvriga M5:an i Malmö har en dotter som har gått i samma klass som min systers pojkvän. Han ägde en m5 E39 innan med 480 hk. Sedan bytte han till en corvette ett tag för att just vänta in nya M5:an :) Med Vänliga Hälsningar Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.