AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
5.890

M5 E60 har någon levererats till kund i Sverige ?

Sida 2 av 3
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
- -BMW- -:

480 hk, finns det bild/er på den M5:an?

//Schnitzer
Då tror jag att jag har lite hum om vem det är...
Isåfall var den GRYM E39 M5 han hade..

Det ljudet kunde jag offra en fot för...

Johan S #4079 & B.M.W #4079A
Chassinummer:3527066
www.bimmer.se Länk
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
pcdoktor:

Har du någon bild eller video på den då?

//Schnitzer
Ni
430
Nicke_M
850 CSi
M5 E39
Jag är säker på att det är fler än en handfull som redan fått sina bilar. Tycker jag sett flera lite här å var, och då är det riktiga med 4-rör å så.
Sett en mellanblå och en silverljusblå med andra slittfälgar - båda redan i riktigt skitigt bruksskick!
Tjärstänk så sidorna m.m.

Nicke
JAg har sett en M5 E60 2 ggr här i Täby/Sthlm samma bil båda gångerna, kände igen regskylten, de e en silverstone metallic..... mycket grym ojojoojojojojo vilket ljud :)
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Det här var den närmaste "bruks" jag kunde se när jag var i Tyskland för någon månad sedan. Skulle behöva en tvätt!

Länk

//Schnitzer

Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!!
-
219
- -BMW- -
BMW 535d -08 LCI
Skyline GTR -91
Schnitzer: Har tyvär ingen bild eller så då jag inte känner han själv. Men ser hans underbara M5 E60 nästan dagligen ;)

Med Vänliga Hälsningar
Jonas
I mitt eget lilla M5 E60-register har jag 29 svenska bilar. Två tidiga pressbilar, nio som står hos handlare, en som är kraschad och 17 som är levererade till slutkund.
Jag såg en av dom 17 (29) idag... Anders N: Hur får du tag på dessa uppgifter egentligen?
Om man kollar BytBil finns 7 st hos handlare. Finns de "saknade" 2 ngnstans, eller har de blivit sålda?

/ Mvh Joakim

Länk
Extremt starkt habegär: Länk (1 av de 9)

Läcker och ovanlig färgkombination!

//Chrille
bmw_chrille: fick du NIO träffar på BytBil?

/ Mvh Joakim

Länk
PowerMac - Det handlar faktiskt mest om att hålla ögon och öron öppna vid rätt tillfällen. Pressbilarna och den kraschade kan så klart vem som helst hitta info om, det är de andra som är kluriga. :)

Det går så klart att köpa register från Vägverket också, men jag skapar hellre själv eftersom det är en stor del av nöjet med att föra register öht, plus att mycket info (t ex inredningsfärg eller info om utrustning) inte kommer fram i köpta register.
Ufo - Hela registret är uppdaterat idag, så det är färska siffror. När det gäller bilarna på BytBil så har den Interlagosblåa hos Borgs levererats till slutkund och ägs fortfarande av samme herre och bilarna hos Novation, Carlsson Bil och Staffan Palmgren Bilkonsult har jag ingen info om. Det är alltså bara tre av träffarna som ingår i de nio.
Det finns tre st som rullar i Västerås. Och 6 till är beställda...

No More Limits!
Clubsport - Har du någon mer info om dessa bilar? Har ingen i registret som officiellt hör hemma i Västerås. :(
Anders N:

Lindholms demo då? Länk

Är den redan såld eller? Annars borde väl den också ingå i "de nio"?

//Chrille
Clubsport: Tänkte precis skriva d men du va först. Såg alla tre i helgen. Den ena e d nån konstig ljusblå färg på, inge vidare snygg tycker ja.
Mvh Mattias

Alpina rockar:)
Länk
Chrille - Den är med bland "de nio". :)
Du menar alltså att 6 st nya M5or står hos handlare som INTE finns på Bytbil...?

/ Mvh Joakim

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.