|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
V12 LeMans: ...persoligen skulle jag tagit den med plyschklädsel också:D Micke K. Länk |
|
|
Programmer: Hur lång tid "nån vecka" är, är ju alltid relativt. Men visst, det är väl kanske så att det var i underkant. Har varit i USA en månad precis så min tidsuppfattning här hemma kanske är lite skev. Hoppas jag inte förstörde din dag iallafall... /Martin Länk |
|
V12 LeMans |
Han berättade att han köpt den i samband med Genevesalongen , där Alpina visade "nya" B7an med e65-ansiktslyftningen . Han köpt den direkt från Buchloe . Enligt Alpina den första B7 till Sverige ( i alla fall via fabriken ) Hehe , transport till "färjorna i norr " tog 9 timmar inkl. "proviantbunkring" i norra Tyskland . |
|
RacerMartin: det är lugnt, behövs mer än så för att förstöra min dag ;-) ___ //Ulf |
|
|
Ett reportage om denna unika bil kommer inom kort under "Ovanliga BMW". Och ja, den går och låter precis lika underbart som ni alla säkert drömmer om :-) Mvh, Kalle |
|
|
Fick du köra Kalle? ___ //Ulf |
|
|
Ulf, I egenskap av Autopower-reporter så fick jag, enligt överenskommelse med Anders på Bilförsäljningen i Påarp, förmånen att provköra bilen. Det var inte så att jag gick in och lekte spekulant... :) Mvh, Kalle |
|
|
Kalle Hansen: Men du är väl numera bil lös så varför inte? Om den nu var så bra so why not? |
|
|
Staffan, Du har rätt! Jag mailar dig mitt kontonummer så får du sätta in de 698 000:- som fattas! :) Lovar att bjuda på en åktur som tack för hjälpen. Mvh, Kalle |
|
|
Kalle Hansen: Var god se ditt saldo pengar borde vara på ditt konto om 3min:))) |
|
V12 LeMans |
Trevligt Kalle , ser framemot reportaget . |
| "Avundsjuk" summerar läget ganska bra ;) | |
|
Du är inte ensam E328B12...;-) ___ //Ulf |
|
|
undrar vad de ska ha i mellan.Länk Länk |
|
|
Kalle, nu fick försäljningen av 525:an sin förklaring... |
|
|
Nu verkar den vara såld, annonsen är i alla fall borta. ___ //Ulf |
|
|
Den var borta när jag var där igår (FAN!) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Jasså den gick att sälja trots allt :) Inte illa! Undrar vad Anders ska köpa nu för att toppa B7:an... AMG SL65 kanske, eller Bentley Continental Flying Spur? :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Sitter på lunchrestaurang i Stockholm då en blå B7 (denna B7?) glider förbi. Måste säga att den äro mäktig! //Månsson |
|
| till salu igen Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.