|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Varför kan vi inte börja prata om kycklingar nu, då? Den här tråden har ju ändå bara ställt upp måtten för hur en idealisk tråd för seriositet åt det lägre hållet ser ut. Visst, trådskaparen hade en fundering, men om vi alla ska börja prata livsåskådningar och sånt här så spårar det ALLTID ur. Vad man/Ni än skriver så är det ALLTID någon som inte samtycker och skriver då vad han tycker, och på det så tycker en tredje något helt annat. Kan ni som är intresserade bara logga in i, det med Windows medföljande, programmet MSN och ansluta till samma chatrum och sedan prata ut om detta och sedan skriva vad ni verkligen kommit fram till, i denna tråd? Tack så mycket! |
|
|
Aha, där har vi det. Jag har 45 och han har 43 vill jag minnas. QED! :-D ...bara för att ytterliggare försämra den personliga statistiken vad gäller onödiga inlägg :-) mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 Renault gör sig bäst på flaska med svart etikett :-) |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
har varit medlem ( om 16 dagar )i 4 år och ser inget problem med blajtrådarna jag har även haft ford , och varit på forumet på www.fmcs.nu där har ni dagis , och även aktade medlämmar som är almänt störiga , kaxiga och uppkäftiga , jag tycker man ska kunna registrera sig derekten och inte imorgon , inget quis , men tex vid dom första 10-20 inläggen så kan det stå typ "ny på saiten" med rött , och då ser man en ny antusiast han hjälper vi och kan ha lite översende med att han ställer "dumma frågor" medans han inte kan så är det ju inte så dumma fråga inte bara bmw är bakjulsdrivet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.