AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
3.399

"konstigt" annonssvar

Sida 2 av 2
Ra
385
Rammstein
523 e39 '99 Biarritzblå met
Nej nej nej han är inte rasist, han tycker bara vi ska begränsa invandringen. Och återuppta frenologin.
Visa användare
253
Nillen78
BMW M3 V8 -08
Helt otroligt att folk törs skriva nåt dylikt.... även om det nu skulle vara ett dåligt skämt!!!

//Niclas

Pärlan Länk
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Helt otroligt att man kan skriva på detta sätt, skicka Kalle Hansens länk till honom.
He
478
Heli
330eT -20 Portimao blå, M paket,mm..
Jag tycker du skall ignorera honom, får du mer mail så kan du alltid svara att du inte trodde han var seriös, att jo du heter Patrik och att du inte sympatiserar med honom och vänligen ber honom leta bil någon annan stans.
En diskussion eller argumentation med honom är nog bortkastat, det är ju ganska uppenbart att han inte är någon större tänkare...
Al
382
Alpina B6 2.8
Alpina B6 2.8 -86
Bmw 320 -84
Bmw 530 -88
saäger som det redan är sagt..

tycker synd om sånna människor samt skicka kalles länk till honom:=) hoppas bilaffären går bra.
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Vilken idiot... Tror som förgående talare att det är små "kids" som sitter o skriver i skolan....

Skit i och svara helt enkelt...

------
/Chrille

Min Bebis: Länk
Har inte svarat och kommer inte att göra....dennes mailaddress
är "ellgren@msn.com".......men det säger ju inte så mycket...
Skriv att bilen är svart, köpt svart och säljs svart.. ;)

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
Vet inte inte om det är en tillfällighet men för en stund sen
fick jag en till spekulant som har "tysken@xxxxxx.xxx som address.........men ska heta Patrik.....börjar nog bli nojjig...
Vilken fåne!

Hoppas det är ett gäng 13-åringar med dålig humor.

Min M5 i svenska E39 M5 registret
Länk

Kalle:

Glömde, din länk var en tiopoängare:)

Min M5 i svenska E39 M5 registret
Länk

be
96
bembara
325coupe-93
525d F11 2011
Hehehe...Kalle hade den bästa svaret,definitivt!
Men...undrar om kille vet vad komvux är....
kilroy
Rammstein*Hur vet du att han vill införa frenologin...?Mvh kilroy"Det bästa sättet att hantera en frestelse är att falla för den" Oscar Wilde

Vad kul att ni gillade min länk. Denna länk är faktiskt ännu bättre: Länk :DDD

Kanske skulle jag själv ta en sväng på komvux... "denna länken", skrev jag, fast det i själva verket heter "denna länk". Skäms!

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
:-))))))))))))))))

/Udo Dirkelsniff

Länk
madmax05 skrev:
"Skulle man bry sig om såna personer som han så skulle man inte ha tid åt nåt annat, alla vi har mött fördomar av olika slag oavsett ras, kön eller nåt annat....bara ignorera killen..."

Intressant att du valde ordet ras där =)

ma
301
madmax05
320i E90 M-sport
varför är det intressant.?

behind a great man there is a great BMW
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
vi är väl alla människor? = samma ras

:)
kilroy
Ja, du får verkligen skämmas, Kalle...du som brukar vara så välformulerad i vanliga fall...lol...Det beror nog på att du känner av ålderssymptomen nu när du snart skall fylla år...Du har gjort lite ommöbleringar på din profil såg jag, den är fortfarande bland de trevligaste som jag läst på forumet...Mvh kilroy...och grattis på förhand på födelsedagen..."Det bästa sättet att hantera en frestelse är att falla för den" Oscar Wilde

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.