|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Nej nej nej han är inte rasist, han tycker bara vi ska begränsa invandringen. Och återuppta frenologin. | |
|
Helt otroligt att folk törs skriva nåt dylikt.... även om det nu skulle vara ett dåligt skämt!!! //Niclas Pärlan Länk |
|
| Helt otroligt att man kan skriva på detta sätt, skicka Kalle Hansens länk till honom. | |
|
Jag tycker du skall ignorera honom, får du mer mail så kan du alltid svara att du inte trodde han var seriös, att jo du heter Patrik och att du inte sympatiserar med honom och vänligen ber honom leta bil någon annan stans. En diskussion eller argumentation med honom är nog bortkastat, det är ju ganska uppenbart att han inte är någon större tänkare... |
|
|
saäger som det redan är sagt.. tycker synd om sånna människor samt skicka kalles länk till honom:=) hoppas bilaffären går bra. |
|
|
Vilken idiot... Tror som förgående talare att det är små "kids" som sitter o skriver i skolan.... Skit i och svara helt enkelt... ------ /Chrille Min Bebis: Länk |
|
|
Har inte svarat och kommer inte att göra....dennes mailaddress är "ellgren@msn.com".......men det säger ju inte så mycket... |
|
|
Skriv att bilen är svart, köpt svart och säljs svart.. ;) M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Vet inte inte om det är en tillfällighet men för en stund sen fick jag en till spekulant som har "tysken@xxxxxx.xxx som address.........men ska heta Patrik.....börjar nog bli nojjig... |
|
|
Vilken fåne! Hoppas det är ett gäng 13-åringar med dålig humor. Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Kalle: Glömde, din länk var en tiopoängare:) Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Hehehe...Kalle hade den bästa svaret,definitivt! Men...undrar om kille vet vad komvux är.... |
|
kilroy |
Rammstein*Hur vet du att han vill införa frenologin...?Mvh kilroy"Det bästa sättet att hantera en frestelse är att falla för den" Oscar Wilde |
|
Vad kul att ni gillade min länk. Denna länk är faktiskt ännu bättre: Länk :DDD Kanske skulle jag själv ta en sväng på komvux... "denna länken", skrev jag, fast det i själva verket heter "denna länk". Skäms! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
:-)))))))))))))))) /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
madmax05 skrev: "Skulle man bry sig om såna personer som han så skulle man inte ha tid åt nåt annat, alla vi har mött fördomar av olika slag oavsett ras, kön eller nåt annat....bara ignorera killen..." Intressant att du valde ordet ras där =) |
|
|
varför är det intressant.? behind a great man there is a great BMW |
|
|
vi är väl alla människor? = samma ras :) |
|
kilroy |
Ja, du får verkligen skämmas, Kalle...du som brukar vara så välformulerad i vanliga fall...lol...Det beror nog på att du känner av ålderssymptomen nu när du snart skall fylla år...Du har gjort lite ommöbleringar på din profil såg jag, den är fortfarande bland de trevligaste som jag läst på forumet...Mvh kilroy...och grattis på förhand på födelsedagen..."Det bästa sättet att hantera en frestelse är att falla för den" Oscar Wilde |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.