|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har en Bmw till salu på blocket och fick det här i mailen idag.... "Jag är mkt intresserad av din BMW... Jag har absolut inget behov av din bil om du e en svartskalle! Är du en vit säljare så får du gärna skicka fler bilder till mej då din bil är av intresse för mej. Är du en BLATTE (svartskalle) så gör dig ej besväret. Du heter Patrik men kan ofta vara en lögn. Om en visning sker tar jag med mig minst 4st vänner som INTE gillar hudingar(blattar) men e du vit så e nog bilen såld..om den e ok.. Tack på förhand!!! mvh Sven " Hur ska man besvara detta? | |
|
Tror knappt det är sant det du skriver.....Otroligt mail. Mvh Janne. |
|
| Det mailet hade jag förpassat direkt till papperskorgen och raderat från minnet (både i datorn och i huvudet). | |
|
stackars jävel att ha såna fördomar hela sitt liv..men vem bryr sig sälj bilen om priset är rätt,,, behind a great man there is a great BMW |
|
|
Skicka denna länken till honom: Länk :-) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| Blir nog att mailet går till papperskorgen | |
|
Skicka Kalles länk. Man måste ju sätta ner foten på något sätt. /M Min bil: Länk |
|
|
Eller svara att du är "svartskalle" och hade tänkt ta med dig 20 kompisar som inte gillar svennar.... Finns det andra bilar än BMW!? |
|
| Det måste ju bara vara någon som drivit med dig får jag ju hoppas annars börjar jag bli orolig för mänskligheten. | |
|
Saaaatana... ja det var fan inte att leka med. Vilket as, fullständig idiot. "Hej! Tyvärr har jag istället valt att ge bort min bil till en familj romer, och det är mycket tack vare ditt inspirerande mejl." |
|
| "Hej, efter att jag läste ditt e-mail så blev jag väldigt mer benägen att forsla vidare min bil till saudi arabien, prins kareem skickar ett paket merci med tillhörande rosor till vederbörande. Mycket vänliga hälsningar, //mohammed jafeer a.k.a Patrik" | |
Carl Adam Andersén |
Tror du han är seriös, låter som killar i högstadiet som surfar på datalektionen. |
| Skriv att du är vad han kallar "blatte" och spårat hans IP-address samt kommer och "hälsar på med några vänner i helgen" ;) | |
| Gillar även att han förtydligar alla hans namn på invandrare inom parantes, riktigt skadad typ... | |
|
Kalles Länk var heltenkelt underbar! De olärda är så säkra på sin sak, medan de lärda är så fulla av tvivel. |
|
| Det är säkert bara några små ungar som leker som Carl Adam Andersén sa... | |
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
"Är du en vit säljare så får du gärna skicka fler bilder till mej då din bil är av intresse för mej" Skicka bilder till honom, men han har inte specificerat vilka bilder han vill ha.. Skicka en bild på Martin luther king eller nåt...:-) + länken från kalle mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
|
Någon med extremt dåliga erfarenheter! tydligen. -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
Skriv till killen att det är din zigenar kusin som sälja sig den bilen..... kan sända sig bilden -men måste vet var din brevlåda bor... |
|
|
Skulle man bry sig om såna personer som han så skulle man inte ha tid åt nåt annat, alla vi har mött fördomar av olika slag oavsett ras, kön eller nåt annat....bara ignorera killen... behind a great man there is a great BMW |
|
|
Skulle aldrig vågat sälja bilen till den personen, även fast jag är vit. Vem vill träffa en rasist med flera kompisar frivilligt? Vilka människor det finns alltså... BMW4EVER! --- Min E39:a: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.