|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Philly |
mosse: jag är en söt karamell, vill du pussa lite på mig ;) /Junior ///M Powa |
|
Tack tack! Jag är tok glad för min bil därav försöker man o hålla allt i tip top skick. När får vi se bilder på din bil Philly? Grattis till köpet föresten. Länk |
|
Philly |
tacktack! Dem kommer, har inte tagit några bra kort ännu... men det kommer! ///M Powa |
| Philly, blir du ledsen om jag säger nej? haha! | |
Philly |
ja :'( nu så kommer jag inte upp och fikar med dig i sommar! bläää ///M Powa |
| Vart finns det billigaste H&R 40/10 någonstans? | |
|
Mitt kostade 3995:- Kan beställas via Mekonomen bl a |
|
|
mosse: Har du lust att lägga upp en schysst profilbild på bilen när det är monterat och klart? Skulle vara kul att se ungefär hur låg bilen blir. MVH |
|
|
Crisse Då det konstaterades att jag har att ställbart chassie från Schnitzer på bilen, så åker inte HR fjädrarna på... Verkstaden ställde upp framvagnen ca 17 mm, så nu ser bilen mkt bättre ut, den satt lite "på näsan" tidigare. Den känns dessutom betydligt trevligare & mjukare att köra. Den står nu helt rakt, antar att den ser ut ganska precis som den skulle göra med en 10/40 sänkning, man kan ju ej posta bilder här på forumet, men jag kan knäppa en & maila dig. |
|
|
mosse: Se där ja bara att gratulera att du kom så smidigt undan=) En bild vore mkt uppskattad, funderar nämligen på hur jag ska göra med mitt chassi som är H&R sänkt 40/10. Jag har kört bilen några dagar nu och inte haft några som helst problem med farthinder m.m. (vilket jag trodde skulle bli outhärdligt)... Tycker att original är lite för hög så det vore kul att se hur AC/S ser ut på den. MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.