AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.502

"Dackonline.se":s leveranstider?

Sida 2 av 2
Visa användare
63
jonny P
325 Cab -03
Vw Passat tdi 4 motion -11
Beställde 8st Nokia den 7/4 enligt lev besked ska dom komma senast 15/4

Man ska inte kasta pil i kuvös
Länk
z3
91
z3cab
Z3 m-roadster -97
BMW 325 i Coupé -93, långloppsbil
BMW 325 Coupé -95
Jag beställde 4 st däck den 25 mars, idag är det 15 april och jag väntar fortfarande...
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Tog ungefär 10 dagar efter jag betalat, när jag beställde sommardäck i höstas.

Kan tänka mig att det är slutklämen på högsäsongen av sommardäckförsäljningen just nu, både i Sverige och övriga Europa...

Mvh

BMW – Weltmarke aus München!
Da
1.734
Daniel.F...
540i 6vxl touring-95 -Såld!
Polaren är inne på 3:e veckan sen beställningen skickades, dom kommer väll snart??

-Never feel sorry for yourself.-
Hur funkar det om 2däck inte kommer trots betalning och fast dom skickat dom till mig?? Väntar nämligen på mina bakdäck dom är änsålänge försenad med 2dagar jämfört med framdäcken!!
Visa användare
595
wuffee
BMW 320i 4d -86 Nerplockad.

BMW 325 4d -93
Jag väntade 3 veckor på mina 18" puckar..

Mvh
Uffe
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Jag fick senaste köpet efter 5 arb dagar.

/// Viktor

Mer mos till folket
An
142
AndersE
Befinner mig mellan två BMW:s
Fick mina nu i måndags efter ungefär två veckor. De var tillverkade vecka 36 resp. 47 år 2004 så det var ju inget att klaga på.
beställde två däck 23 mars ett däck kom efter några dagar och det andra skall (hoppas jag) anlända 4 maj. Så man kör ju olagligt ett tag då :(

Funkar nog riktigt bra oftast antar jag, men blir det nåt fel i leveransen så är dom inte så smidiga, har nog att göra med att de endast förmedlar däcken från depåer i tyskland.
Visa användare
198
manowar
523i -97
För mig tog det knappt 14 arbetsdagar för 4 däck, beställde två andra däck oxå i samma beställning dessa har ej kommit ännu efter närmare tre veckor. Har mailat, svårt att få svar å ringa är omöljligt att få svar. Men billigt är det ju!!

Ta er en titt: Länk
Sh
371
Shifty
M340i -21 G21
120i M-Sport -19 F20
Beställde en fredag och fick dem fredagen efter... GY Eagle F1 255/40 R17. Det är helt okej leveranstid tycker jag.

Fyra cylindrar är fyra för lite
z3
91
z3cab
Z3 m-roadster -97
BMW 325 i Coupé -93, långloppsbil
BMW 325 Coupé -95
Jag har väl otur antar jag, de första däcken jag beställde fanns inte och de visste inte om de skulle få in däcken igen. Det tog ca 3 veckor innan jag fick besked och det är ju näst intill omöjligt att få kontakt med dem.

Jag lade en ny order och började vänta, igår kom jag fram på telefon(!) och fick då veta att det var likadant med denna beställning, de hade inte däcken och visste inte om de skulle få dem igen.

Båda ordrarna var på ganska vanliga Kumhodäck. Tycker det är dåligt att de inte kan lämna snabbare besked. Hur svårt är det att säga att däcken är slut?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.