|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
M-aestro: Kolla på www.salusansvar.se |
|
|
Jag råkade ut för en lastbilchaufför som vill kela lite, och hade absolut inga problem med Salus. Fick till och med (efter lite diskussion) en hyrbil, som det egentligen var tveksamt om jag egentligen borde fått. Man är inte paranoid om de verkligen är ute efter en. |
|
|
Jag hamnade i Trafikförsäkringens rullor & dom ville ha en 3000:-allt pga av en faktura som försvunnit & att jag faktiskt var sen på att bet . den nästa som kom.. men lite snack med S-A så fixade dom att jag slapp bet. allt!.. *tackar & bugar* Men man får väl se hur det blir om man lyckas få en skada.. skönt iaf. att det inte är någon självrisk på pakeringskada & skadegörelse ** Live Fast - Die Young ** |
|
|
Jag hade Salus när min bil en BMW 535i-90 blev stulen,jag kan säga att jag blev bemött mycket seriöst och trevligt....inga problem alls! Fast när vi skulle prata pengar(bilen hittades renplockad på allt...t.om framvagn..avgassystem...ja allt,sen brände dom det som var kvar...) Då började han att titta på blocket och sa att en 535-90 (detta var 2000) låg från 32-80k...så han ville hitta nått mellanting. Min bil var import 17k på mätaren fullutrustad med M-paket osv Så jag tyckte ju att 50k var ett ok pris........ Visst sa han...jag fick 52k...utan några som helst problem! Summa somarum så tror jag att handläggaren är otroligt viktig Just real M-power |
|
|
simon: Du har så rätt så handläggaren är oftast allt. mh Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.