|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag beställde allt som fanns i orginalutrustningslistan utan dragkrok, automatlåda, skisack, tacklucka, "ac-framruta", sportpaket, RDC, telefon och bensinvärmare det kanske låter som det mesta men enligt min tyska lista blir det 22 beställningar förutom själva bilmodellen, okej några av sakerna ingår i ett paket i sverige trots det så kan jag inte kalla min bil för fullutrustad utan rikligt utrustad. Fullutrustad??? har vederbörande då hört talas om BMW Individual där har man ju typ 87149872497825 val ytterligare |
|
|
Allstå, vad ingår i paketen? Jag förmodar att det är olika för modell och år? I mitt fall är jag intresserad av en E34 Touring 93-. AC ingår ju men vad mer? Och vad har man fått betala för paketet när bilen var ny? Kanske lite vid sidan av den här diskussionen, men jag är tacksam för svar... mvh /Henrik |
|
| Jag laborerade på BMW:s hemsida med att kryssa i all utrustning de hade att erbjuda på extrautrustningslistan. Priset landade på över 500000:-Betänk att en 318 då kostade 218000:- i grundutförande. Den bil jag sedan köpte utrustades för cia 60000:- och ansågs välutrustad. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.