|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
|
Dogge, tvivlar starkt! Eftersom basen fortfarande är mineralisk, kommer den oljan att både oxidera och brytas ner betydligt snabbare än Biltemas 5W40-olja (eller vilken annan bra syntetolja som helst)! Spelar ingen roll vilka additiv du tillsätter om basoljan är "för dålig"... Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Caterpillar DEO 10W-30 (Diesel Engine Oil) |
|
|
extra vergine olivolja billigt o funkar skitbra (märke euroshopper) Att våga är att förlora fotfästet en stund, att inte våga är att förlora sig själv. /Stefan F |
|
|
Kör med Castrol RS 0W-40 och ett extra oljebyte mellan de ordinarie serviceintervallerna. /Johan -Hellre en rak fyra än en sned sexa- |
|
|
jag snacka me en kompis som jobbar på biltema o han sa att desas olja va från castrol, men för att det ska va så billigt så måste dem byta ettiketen på förpackningen .... så alla som dömer biltemas olja , tycker först ni ska samla lite mer fakta ... BMW: BECAUSE I’AM WORTH IT |
|
| Biltemas syntetolja i hur många tusen mil som helst. Mototrn spinner som en katt och visar efter nästan 10 år ingen tendens till ökad oljeförbrukning. Vinsten på bara oljan räcker till insatsen till en ny bil (skämt, men nästan..) | |
|
Oxå Biltemas syntetolja. Funkar hur bra som helst, litar fullkomligt på att deras kvalitetsmärkning stämmer. Varför skulle dom ljuga och riskera deras redan halvtaskiga rykte för det ?? Helt oslagbart pris i alla fall... |
|
|
Jag kör Fuchs helsyntet. har bara 2st 60L fat hemma ;) Wanna know how it feels to Die? Touch my car, and you WILL foundout. |
|
|
Om det är en OkQ8 Formula plus, som jag tror det är, iaf OkQ8, så är det sånt man häller i motorn. 22:-/litern. |
|
| Kom på nu att en snubbe här hemma säljer olja på fritiden och har mycket bra pris på mobils oljor. En 4:a med mobil1 säljer han för 299:- och köper man en 20:a av honom hamnar literpriset på 65:- Mycket prisvärt, men jag anser att det inte är värt merkostnaden på min gamla bil. Hade jag haft nyare skulle jag inte tvekat och köpt mobil1 av honom istället. | |
|
Jag kör på Mobil1 5W-50, för 500:-. Tycker jag känns bra. |
|
| 500:- för 6 liter. | |
|
Jag kör mina vagnar på: Divinol 5/40 Helsyntet (perfekt för motorer med Nikasilbeläggning i loppen!!!), alternativt TOTAL 5/40 Helsyntet! (TOTAL 5/40=Sebastien Loeb/Citroën Xsara...Need I say more??) /Anders BMW - Wir haben den Fuss am Gas, und die mode fest im griff...Volle Kraft Voraus!!! |
|
|
Ska prova Mobil 1 0W-40 i min bil, finns för 330:-/4L hos en lokal handlare. Den är ju LL01 godkänd den också. ///Mvh Sibbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.