|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej! Kan inte låta bli att kika in på denna eminenta sajt ofta,ofta,ofta hela dagarna lång när jag borde sitta och konstruera för fullt. Det blir som en drog. Känner någon igen sig...?!?!....:-) tvätta, tvätta, tvätta.... | |
|
Tror inte du är ensam...;-) ___ //Ulf |
|
|
he he |
|
|
Välkommen i klubben... Sjöberg |
|
| Nej du är inte ensam, denna sajten är beroende framkallande.. | |
|
Hehe, vad ska man göra åt det? Eller är det bara att fortsätta att gilla läget och hoppas att chefen inte har koll på en? Å andra sidan så kvittar det nog, jag kan inte sluta ändå....:-) tvätta, tvätta, tvätta.... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Tur man jobbar i flera datorer samtidigt så det blir nån över till Autopower :)) Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Haha, att du skulle vara värst Hasso var inte särskilt överraskande, då finns det hopp för oss andra...:-) tvätta, tvätta, tvätta.... |
|
| Min chef har gett upp hoppet om mig och mitt arbete för länge sedan numera har han fått bidrag av staten bara för att ha mig sittade på kontoret och se snygg ut. | |
| "AAL" ..Anonyma Autopower-lister | |
| Ja, har man 10000+ inlägg kan man ju undra hur mycket jobb man hinner med :-) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Dessutom har jag garderat mig med 4 st burkar i nätverk hemma för att inte missa nått :)) ///MVH Hasso Länk |
| danielb: hahaha | |
|
Ingen kommentar *host* ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Surfar ju nästan aldrig på Autopower..... eller?:-) Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Måste erkänna att man har blivit beroende, det första man gör när man startar datorn är att gå in på Autopower. Går igenom Powerbörsen ifall om man hittar nåt, sen vidare till forumet kikar alltid på 100 senaste det brukar räcka. Frugan brukar alltid småtjafsa om att varför jag är på Autopower när jag inte ens äger en Bmw. Då säger jag " det är väl bättre än att surfa på nån porrsida". Kan tillägga att jag har ägt en Bmw 320-93 innan, och brorsan är inne på sin 3:e Bmw. Så intresse för Bmw saknas knappast, ska bara hitta nån lämplig bil börjar bli trött att köra en Nippon-bil. Snacka om att man blir sugen nu när våren är här och alla kör omkring med sina beemers. Mvh Jan. |
|
maserati |
klart man ahr autopwer som startsida också. läser mest här än o skriva har varit me här sen exakt 3 år tebax. så de har nog blivit några böcker om man slår ihop allt man läst här =) |
|
U-turn: 'Det äe väl bättre än att surfa på nån porr sida'...HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! F*n va bra !! The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Hasso: dom 2 skärmarna på sidorna är det övervakning på din bil från båda sidorna? Ler* MvH Bmw 4-ever |
|
|
nån som lyckats Autopowra bort sin flickvän då? BMDoubleVMthree Din dröm - min vardag |
|
|
Länk Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.