|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Kan erkänna att pulsen hoppade till iite.. ;) Det var faktiskt den enda jag åkte dit på under hela dagen! Fast räknas det även om man bara såg det dagen efter? M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Nej, andra april så behöver man ju inte vara lika mycket på sin vakt. Men det går inte att editera eller radera trådar så jag tänkte låta den självdö. Så nu får man börja smida planer inför nästa års påhitt.... |
|
| chrysler crossfire är ju nästan som en mcoupe | |
|
...fast Crossfire är ju så ful att man kräks! Och så är det en Chrysler-produkt - dvs pinsammare än en KIA i kvadrat! //Chrille |
|
|
"It looks like a dog doing a poo" - Jeremy Clarkson om Chrysler Crossfire :) /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
| jag tycker att den är grym...och chrysler är det ju egentligen inte...det är ju en mercedes slk med andra kläder | |
|
BMW-Jerry: nu har du tappat en del i respekt...Crossfire??? skämtar du? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
Länk Mvh, /Wille |
|
|
då väl z3 coupé rasa i pris??? ///325/// |
|
|
Funkar inte längre... Länk här också: Länk Mvh, /Wille |
|
|
Det är ingen coupé, endast en roadster med hardtop. Men Att den kommer som M är ju föga överraskande. /Christofer |
|
|
Ny verkar det som om mitt skämt mer var industrispionage.. Länk |
|
| tycker att den ser bättre o bättre ut för varje gång ja ser den..bra gissat :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.