|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
BMW har beslutat att gå i produktion med en coupévariant av z4, pga den stora efterfrågan på begagnade z3C. Motoralternativen kommer endast att bli nya, 3liters sexan och en M-modell, samtidigt kommer z4M lanseras. Beräknad försäljningsstart våren 2006. /Christofer | |
hjulet |
vilket datum var det idag sa du? ;-) men det hade onekligen kunnat bli en grym bil! |
|
Yesssss!!! Då är frågan om vad blir min nästa bil löst! Finns det bilder? är det officiellt eller en tidning som spekulerar? Hur gör man för att ställa sig på kö? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
Z3c 4 ever: Kolla kalendern! :) Mvh, /Wille |
|
|
Kalendern, ja. Javisst, det är över 1 år kvar till försäljningsstarten, men man kan ju ändå glädja sig nu! /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Hubbe325: Var har du fått infon om Z4C? Tycker det hela låter intressant, det kan nog bli en rackarns trevlig liten bil! Hoppas den blir snyggare än föregångaren bara, att det blir mer coupé- än kombistuk! //Chrille |
|
|
aahhh, i alla fall några som inte hade koll på vilket datum det är idag! Ha en trevlig dag pojkar och tänk på att man skall vara riktigt kritisk till ALL information idag... /Christofer |
|
| Efter Z3c 4 ever, Olof & bmw_chrilles svar så får väl BMW ta å plocka upp detta koncept, intresset verkar ju finnas :-) | |
|
Fan, Hubbe. Jag försöker hjälpa dig att spela vidare på detta för att få fram fler reaktioner och så sabbar du det totalt för att få brilljera. Men varför redan? Om alla som insåg poängen lät bli att skriva den så kunde man ha så mycket roligare :P /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
3st som redan avslöjat bluffen så det kändes inte som om jag sabbade det.. Men folk blir kanske momentant lurade, innan de läst svaren på inlägget iaf. April, april på er... /Christofer |
|
|
Jag försökte ju avstyra folk från att fokusera på datumet med mitt inlägg. Och som du såg så fick vi ytterligare en reaktion efter att jag postat mitt inlägg. Inser man att det är ett aprilskämt så försöker man ju spinna vidare på det för att lura fler, inte avslöja det hela. Men, men, nu vet ni till nästa år ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
lol @ Olof ;) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Jag tror att BMW är fullt medvetna om att det finns ett STORT intresse för Z4m och en Z4 coupe, frågan är ju hur många modeller de vill spotta ur sig? Det har väl aldrig funnits så många BMW modeller som nu? Z4m vill jag också ha! Mvh, /Wille |
|
|
M4C skulle vara bilen för mig! Drömma kan man ju alltid. /Christofer |
|
BoZton Grodan |
Ahhh ... äntligen en Z4.....för hundägarna...*s* // BoZton |
|
Tanken borde inte ligga för långt borta hos BMW, då jag härom dagen (OBS inte i dag) såg bilder på nya Audi TT kombi/coupe eller vad man nu vill kalla den. Z3MPOWER |
|
| Taskigt Hubbe! Sånt får man inte skämta om... | |
|
Hubbe325: haha... mycket roligt skämt. Fan vad man kan bli blåst på 1:a april. |
|
|
....hmmmm, och jag som trodde att jag kommer att klara mig utan att åka ditt idag :-( Bra gjort Hubbe! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
| Got Ya! :) | |
|
Haha! Där åkte man allt dit! :) Men en ny M Coupé med 5-liters V8 på 400 hk och SMG3 vore inte alldeles fel... //Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.