|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
vad behöver jag göra?? för att det ska funka??? har en aero turbo till den??? finns det någon som kan bygga grenrör till den????? MM Spider 17" | |
|
Fråga på <TRIMNING> Är det månne Frank Snarf? |
|
|
japp, på en höst sådär... MM Spider 17" |
|
|
Kul med en 316 turbo... //Cosmos E28 Registret # 160 |
|
fradric |
Låter inte klokt, tycker jag!!! |
PowerPad |
varför låter det inte klokt om jag får fråga? Jag tycker att det låter som ett bra sätt att få lite fart på bilen! Den e ju inte så snabb original men me lite turbo kan den nog bli ganska kul. |
|
SnarF Om du lyckas så vill jag veta precis hur du gjorde. Lycka till. |
|
|
Klokt och klokt? Den kommer ju inte gå snabbare än en 325'a och säkert inte en 318is heller. Då borde det vara klokare att köpa en sån istället för att exprimentera. Mr C |
|
PowerPad |
den kan ju gå snabbare än både en 325 och en 318is beroende på hur mycket man laddar, men skitsamma. Man lär sig mycket på en sån här grej och det är ju det som är kul. Det tycker i alla fall jag. Sen att bilen går fortare e ju en annan fördel :-) Det kan ju också vara så att man har en välvårdad 316 som man inte vill byta ut mot en sönderkörd 325, för det finns väl en hel del såna som jag har förstått det. |
swemho |
Mr C: sätta en aero turbo i en 316, då ska du nog se att den rastar en 318is |
B-400 |
inte snabbare än 325??? Jojo...köpte en 316 idag. Skall alt bygga turbo! och den kommer äta 325 te frukost! Nej men...nog skall det gå bra! har nästan alla prylarna som skall användas! TURBO ÅT FOLKET |
|
Umm, är det bara jag.. eller kommer inte din 316 med turbo att gå igenom besiktningen? Av vad jag förstått så finns det inte en chans att den gör det.. |
|
| Har du klart å sette turbo på bilen din? | |
|
du SunKi har du aldrig hört talas om ord språket det man inte vet mår man inte ont av Livet börjar vid 180 |
|
|
swemho: Tja, inte min iaf. :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Hur går det? ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Man kan ju skruva bort skiten också kanske :) ----------------------- Min E30: Länk |
|
| Vad tycker bilprovningen om turbo på en bil som inte är gjord för turbo?!? | |
|
Bilprovningen tycker det är ganska häftigt, men det är tyvärr inte godkänt! Jeppe |
|
| Jeppe: Hahahahahahahah!! Det var det skönaste jag hört nån säga på länge. Jag ska fan åka till Malmö och besikta nästa gång, för här hemma så finns det inga roliga besiktningsmän. (Förvänta dig ingen tårta och pengar dock;)) | |
Coolbuttboy |
Den kommer dra M3òr som skit också för dom har ingen Turbo!! ska bli kul att se deras min när dom kommer med sina M3 och blir frånåkta av en 316 ;) Kör hårt!!! Jag kör ifrån det mesta! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.