|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Har enbart bra erfarenhet av högfartsdäcket Nankang NS-2. Nu har jag dom enbart bak i 285/30-18 & inte har dom gett några konstiga släpp i vått eller tort även när jag har pressat bilen hårt. Kan bero på att om dom har hård gummiblandning så hjälper det till att ha bra bredd på däcket :-) Har samma erfarenhet av NS-2 som Bmw-lelle: Länk Nankang NS-2 har alldeles tillräckligt tillfredställande erfarenheter & snittbetyg från användare. Kolla in konsumenters egna däcktest rapporter: Länk Dom som inte gillar eller kan hantera eventuella släpp hos däcken ibland får nog gå ett antal förarkurser i aktivkörning eller bara pröjsa dubbla priset för eventuellt mer "säkra" däck ;-) Just real V8 Power, nothing more! /Roger W |
|
kicken |
som "the ruoghrider" ..skriver!! det är bara att köra, ! , dom som vill betala det dubbla . kan ju roa sig med det, ..hehe! och vidare skulle det ju vara intressant att få veta hurvida dom kör ? ..till och från jobbet eller? .. ingen mening att gnälla över felköp här!! .. nankaang är inga problem i min värld .. (dom som "sågar dessa däck" har nog fullt upp med att slita ihop till drivmedel för att få till 4000 mil på en bil som hjulen står rätt på).. för det rullar dom vid normalt brukande utan snedslitning och annat tjafs!! .. m.v.h kicken.. |
| Har haft mina nyinköpta NS-2 215/50-17" på i 1 månad och har inget att anmärka på... iom fyrhjulsdriften så behövdes 4 däck i samma dimension till rimligt pris. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.