|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Om någon kan vara "host" så har jag ett sprillans nytt 5th Gear test med Tiff Needel och Jason Platon där senaste Porsche Boxster och BMW Z4 jagar varandra runt banan i sann "TV-underhållningsanda". 15MB rensat från oväsentligheter, dvs allt som inte har med Boxster eller Z4 att göra :) Båda bilarna försöker skaka av varandra, och det är riktiga bredställ genom kurvorna. Där får alla som tror att Z4:n enbart är en glidarbil en knäpp på nosen :D Slutbetyg: Tja, personlig smak avgör valet ;) | |
|
Maila till... touringklubben@gmail.com så ska jag lägga upp den. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Tack Micke ! 15MB på väg till dig genom sajberrymden ;) |
|
|
Micke, Tydligen är din inbox full för jag fick ett "delivery failure" meddelande. |
|
|
Inte på långa vägar! You are currently using 62 MB (6%) of your 1000 MB. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke, Jag provar igen... |
|
|
Fattar inte det, har nu totaltömt boxen. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Det är nog Hobbes utgående mail som inte gillar så stora filer. Använder du comhem-mailen, Hobbe? Max 5meg där har jag för mig, både ut och in. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Kalle H har rätt. Jag har frågat Masten som har gmail om han kan skicka filmen till dig Micke. |
|
|
Bara att ösa på. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
eFx: kan inte du lägga up det på samma sajt där dem andra Z filmerna ligger? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
Visst kan jag göra det.. Hobbe, bara å maila till min z4.se adress så kan jag lägga upp den! /eFx www.z4.se |
|
|
Ingen som har löst detta än, så man kan kika? Z3MPOWER |
|
|
Jag har iaf inte fått någon film än. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke, Masten måste ha glömt bort detta... Jag kontaktar Masten igen. |
|
| Masten hade visst hjälpt mig med gmail så jag skickade filem till dig via gmail precis. | |
|
Jag ger upp !!! Gmail accepterade max 10MB. Varför har jag denna begränsning ? |
|
|
Hejsan! Ja det stämmer att Gmail har en max filstorlek på 10mb per gång, men man får lagra 1GB data , så funkar det ialla fall för mig. Troligtvis denna begränsning för att undvika den belastning och trafik som det skulle vara annars om folk kunde skicka stora blagor och filmer till varandra. Men är det ingen som har en ftp server att lägga upp filmer på ? //Jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
|
Jag skickade filmen komprimerad. Det verkade funka... Håller tummarna. |
|
|
Jepp, det funkade finfint men filen var 15 mb. Nåja, nu finns filmen att ladda ner här ---> touringklubben.com/filmer/fifthgear-box-vs-z4.avi Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Klickbar länk ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.