|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Pelle: En lite fråga bara... vad har du för dimension på däcken? Bredare fälg bak? | |
| jo! jag har bredare bak! man vill ju fylla ut hjulhusen! 8,5-18 med 235/40-18 fram och 9,5-18 med 265/35-18 bak pirelli p7000!köp inte 8,5 runtom! då blir det inte lika fett ju! | |
| Äntligen sitter alla 4 fälgar och däck på!!!! Det blev bra! | |
| Har du beställt än? (Chrilleiume) | |
| Nä, täntke jag skulle ha klart med köpare på fälgarna jag har nu innan det blir beställning. En kompis var intresserad och ville ha några dagars betänketid (=övertala frugan helt enkelt). Kikade lite närmare på dina fälgar häromdagen. Dom är ruskigt feta alltså! Hur länge har du haft bilen? Import? | |
|
pelle525:Är din bil silver? Såg en sån idag med dom fälgarna,före man svänger upp till umestan (I20). Chrilleiume:Håller med pelle525 köp inte 8,5 runt om,det gjorde jag och ångrar mig. Men man får väl leva med det,enda fördelen är ju att man kan växla fram och bak hjul. "Riktiga män luktar diesel" |
|
| Undrar hur de ser ut på en e34??? Kan bli bra... | |
| Hej chrilleiume! Jag har haft bilen i ett år snart! Bilen är importerad... blir det 9,5 bak eller? | |
| M.Nilsson: Ja min bil är silver!! men jag har inte kört där idag!(kanske finns det fler i ume)Jag funderade oxså på att köpa 8,5 runtom! för att kunna växla mellan fram o bak! Men jag är så nöjd att jag gjorde så här istället!! =) | |
|
Okej,dåfinns det fler bilar med dom fälgarna. Skulle du ångra dig och vill ha 8,5 runt om så kan jag byta =) "Riktiga män luktar diesel" |
|
| ja ja!! Man vet aldrig! =)) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.