|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
funderar på att köpa 18 *8,5/18*9,5 bak m5 e60 nya m5 fälgen bil och motor i taberg säljer fälgen! någon som köpt den ? hur verkar kvaliten? bilder? | |
|
Länk |
|
| Vad köpte du för däck till dom där fälgarna? Är det Tyfoon från Bil & Motor i Taberg? Nöjd med dom i så fall? | |
|
Jag tycker att de fälgarna sitter som en smäck på E39, riktigt snyggt!! " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
| vet inte riktigt vad jag ska ha för däck! pirelli p700 tror jag att det blir! 265/35/18 bak 235/40/18 fram! | |
| p7000! (Sorry) | |
| Jag köpte Good Year Eagle F1, nöjd med dom, från Taberg | |
| det blev hankook ventus | |
| (birger) är du nöjd med fälgarna då? | |
| Jorå, inte bara jag... Fan vad folk stirrar när man kommer åkande.... :-) Har du fått dina? | |
| nej jag får mina om ca en till två veckor! det ska bli så skönt!!! :) | |
| det blen pirelli p7000! mycet nöjd med fälgar och däck förutom att det var en fälg som va skadad vid leverans ! så jag kör omkring med tre fälgar! och en 15tums reservhjul!!!!! inte så upphetsande! men den dyker väll upp så småningom!!!!!!! (förhoppningsvis) | |
| Pelle: Du råkar inte jobba på Volvo? Tror nämligen att jag har sett din bil på parkeringen till monteringen. :-) | |
| jo jag jobbar på volvolastvagnar! (monteringen) Hur tyckte du det såg ut förutom att det satt ett reservhjul fram då? | |
|
Fick mina fälgar för några dagar sen,är själv mycket nöjd både med däck och fälg =) Lite dålig bild men man ser hur det vart Länk "Riktiga män luktar diesel" |
|
| Pelle: Det såg jäkligt bra ut! Men nu kan jag ju inte köpa likadana om vi ska stå på samma parkering :-) | |
| Pelle: Va blev det förresten för pris med Pirelli däcken? | |
| Köp likadana vet ja! dom är ju endå ovanliga mot dom gammla m5 fälgarna! som alla har!!! 13200 + frakt =13550:- för tre fälgar och däck! den 4 kommer väll så småningom! börjar bli less på reservhjulet!!!! Men bra blev det!! =) vad har du för färg på din bil! jobbar du me på monteringen el? | |
| välldigt fina fälgar och däck för lite pengar! köp däcken på däckshoppen här i stan så får deu ge 12000 bara för däcken!! =)) grymt blev det iallafall! köp köp köp!!!! =)=) | |
| Pelle: Jag har en royalröd E39 touring med gamla M5-fälgarna och brukar stå på samma parkering som dig. Jobbar på produktionsteknik på monteringen. Ja, det blir nog köp faktiskt. Fälgarna jag har nu är inte ens ett år och däcken är så gott som ny så jag behöver nog inte lägga emellan så himla mycket pengar faktiskt. | |
| ok! då vet jag vilken bil som är din! Det blir säkert bra! köp köp köp | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.