|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Stefan : Har du fått några bra tider på diesel racern än till 0- 200? Häng fram dom isåfall :-) |
|
|
Inga tider upp till 200 tyvärr. Ska mappa bilen den 29:e, då kommer intressanta tider, det vill jag lova. Nu kör jag bara med en lånad schnitzer-box 0-100 går på 5,71s i driveläget, 5,73 i sportläget, konstigt! Jag ska lägga på r-däcken när vi ska mäta nästa gång. Ska försöka få allt på film. //Stefan |
|
|
ja suck säger jag bara vad avundsjuk jag blir på er som bor där nere och har fäste. imorse var det rena isgatan överallt och allt över 1hk orsakar hjulspinn. 0-100 tar nog ca 20sek att komma upp i om man inte har fyrhjulsdrift. stefan: det var en bra tid på dieseln fast den är så blytung min bmw 324td hemsida Länk |
|
|
Blev sugen så jag testade några repor idag, tiderna ligger ute på en ny tråd. //Stefan |
|
|
Min MTE chippade S60 T5 2005 fixar det på ca. 4,7s och då tar jag hänsyn till följande när jag klockar: Hastigheten diffar enligt min Mio C710 GPS 2km/h i 100 och 3-4km/h i 150, därför stoppar jag utet först när nålen nått 155km/h... Tar jag exakt 100-150 på mätaren så blir det ca. 4.2s... :) Här är klippet: Länk /J |
|
|
Finns det någon här med Racelogic utr. och som bor i Halmstad med omnejd..? Jag är intresserad av att låna alt. hyra för att få lite riktiga tider på bilen. /J |
|
|
ca 3.6s 100-150 runt 11s 100-200 Länk |
|
|
Laddade just upp en video på Youtube med min 316. Bara de godkänner den ska ni få se på attan.. =D |
|
|
Det gick snabbt.. Godkännandet altså.. Länk =D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.