|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Vi får ta upp den här tråden igen i höst när det börjat rulla en hel del E90 på vägarna. |
|
|
Nu tar jag upp denna tråden igen, Jag anser fortfarande att E60 är snyggare än E90. Även om E90 även den är riktigt läcker med m-paket och en snygg lack. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
E60 M-sport utan tvekan. E90s m-paket var inget annat än en stor besvikelse. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
E60 NATURLIGTVIS! Hur E90 ser ut kan man prata om länge, men synpunkter som inte 100%bakdel, fula baklampor mm instämmer jag fullt ut med. E90 är alldeles för lik en tråkig och slätstuken japanare med sina intetsägande/tråkiga/fula baklysen, de som inte tycker det vet inte hur en BMW ska se ut helt enkel. Precis som att jag tycker om klassisk fin konst istället för modern konst. E60 talar mer till hjärtat samtidigt som den är riktigt modern och har moderna mått vad det gäller allting, inte bara modern och ful som så många andra skapelse är idag, tex E90. |
|
|
Har börjat vänja mig vid vissa av dessa nya skapelser.. Bl.a E60.. När det gäller E90 instämmer jag med FRIFART... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.