|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Frågar någon mig angående E39 vs E46 i snygghet då blir svaret utan tvekan E46. Men jag tycker faktiskt den nya 5:an är något snyggare än E90. Vad tycker ni? E90 känns lite japanskt ut bakifrån tillskillnad från E60 som blir brutalare för varje gång man ser den, speciellt med 19" och 255:or bak. Inget ont om E90 den är läcker den också, men E60'n tycker jag är som sagt något snyggare. Vad tycker ni? ------ Länk Länk | |
| E60! Därmed inte sagt att E90 är ful! Men en E60 med M-paket, mmmmmmmm. E90 skulle må bra av vita blinkers bak. | |
|
Säger som bmwlundqvist. E60 med M-Sport och ett par trevliga 18" eller 19". Ger ett läckert intryck! /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| E90 utan tvekan, e60 är lite för stor för min smak, upplever den lite klumpig medans E90 känns mer nätt.. | |
| Helt klart E90. E60 har inte en snygg linje, och är dessutom för stor och klumpig. | |
|
Säger som min kompis, e60 är det snyggaste som finns på 4 hjul. Fast jag skulle ju inte precis må illa av att behöva åka runt i en e90. |
|
| E60 helt klart, men jag tyckker även e39 är snyggare än e46. | |
|
E60 och det mycket pga E90's baklampor. Dock så kräver E60 rejält med tum (minst 17 men helst 18) på fälgarna annars så ser det bara dumt ut och tyvärr är det allt för många E60-ägare som inte insett detta ;-) ___ //Ulf |
|
|
Njurarna på E60 ser förjäkliga ut... Och touringens baklysen ser ännu värre ut. Däremot ser den slank ut och är snygg från sidan med baklysena på sedanen och bakluckans skärning. Instrumentpanelen alltså hela från dörr till dörr ser för träig ut. Alltså min vinnare blir E90. |
|
|
Tycker både E60 och E90 är oerhört snygga bilar, men på olika sätt. E60 är sinnligt vacker med sina svepande linjer, men den känns mer återhållsamt elegant än sportig. Snyggast i sin klass! E90 är mer åt det knubbiga hållet och ger ett sportigare, lite livligare intryck. Baken ser lite tveksam ut på bild, men är riktigt snygg live! Också snyggast i klassen! Men om jag tvingas välja...E60! //Chrille |
|
| Inget snack, E60 är mil ifrån E90, som redan den är snyggare än allt annat sin klass. Och då förstår ni vart jag står. Så jäkla knivskarp och uppkäftig. Underbart vacker. Det snyggaste som finns på 4 hjul, helt enkelt. | |
|
E60 helt klart. Fast smaken ändras ju:) För 2 år sen skulle jag aldrig ha valt en E60 framför E39. Nu ser E39an bara gammal ut, tom äldre än E34 :D Micke K. Länk |
|
| E60 är helt ok med M-paket, annars har jag svårt för bilen. E90 är genomläcker och jag kan bara drömma om hur härlig den kommer till att se ut med M-paket :) | |
|
Jag skulle vilja ha minst en av varje... Men det är det där med rätt lotto rad. |
|
Buspelle |
E90 är snyggare än E 60 utan minsta tvekan. Mellan E 39 och E46 är det mer jämt även om jag personligen från första dagen jag såg den - och fortfarande - tycker att E 39 är bland de snyggaste och mest stilrena bilar som byggts - tidlös på ett sätt som en E 60 aldrig någonsin kommer att bli. |
| E60 är snyggare tycker jag, för alla som inte diggar BMW till 100% är e90 svår att ta för en BMW, speciellt bakifrån, ser ut som en Nissan Primera. Usch. | |
|
Lätt E60!! E90 är ju inge vidare,även fast den är skön att köra... |
|
|
E60 är helt klart snyggast. Bakdelen på E90 känns inte 100%-ig. Gemensamt för alla nya BMW-modeller är precis som Programmer säger att det krävs absolut minst 17 tum för att det ska se bra ut. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| E90 är klart snyggare. | |
|
E 60 med m-sportpkt. mh |
|
|
E60, är en helhjärtad 5-serie fantast! Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.