AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
3.906

Vilka är Autopower "experterna"?

Sida 2 av 2
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Eftersom ni tydligen har glömt mig, så tänker jag nu presentera mig. Mitt namn är egentligen Chris Bangle och jag...

Äähhh! Glad Påsk!

/A
ma
301
madmax05
320i E90 M-sport
Tycker att madmax05 är en schysst kille..kan inte så mycket men han tror i alla fall att han kan allt..tills det skiter sig då inser han fakta..han har humor oxå...

behind a great man there is a great BMW
Bjoerck är en klok man som är lite mer objektiv i sin syn på bilar.

Fast`n Loud Turbo Proud.

Jag saknar Copy, kung på ironi...

/Udo Dirkelsniff

Länk
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
En som jag kommer ihåg var nofx16, vart håller han hus?

Det var ett tag man hörde från honom...
li
1.959
liste
535i -89
AMET - nofx16=Kalle Hansen, så han finns kvar. :)
Exempel på ett Copy inlägg ur tråden "vad har ni för jobb" Länk
Copywriter på en reklambyrå i GBG. Kan sitta och surfa BMW-Power hela dagen, får ändå månadspeng. Ibland ropar de och jag får gå in i ett rum som de kallar konferensrum.
Där brukar det sitta en massa farbröder som har slips, som enligt min chef förväntar sig att jag ska säga något smart. -Benchmarketing, - CRM, eller - ni måste ha en stringent varumärkesstrategi, brukar jag säga. Eftersom farbröderna aldrig skulle erkänna att de inte fattat ett skit, så tycker de att jag är as-smart, och min chef kan fakturera ett allt för högt belopp och jag kan gå tillbaka till mitt rum och surfa igen.
Svårare än så är det inte. I princip.

/Udo Dirkelsniff

Länk
Det finns så många här som genom åren fått mig att skratta, le och bli förbannad ;)

Jag har fått lika värdefull information från Hasso med 10000+ inlägg som jag ibland fått av personer med under 50 inlägg, det fantastiska med detta forum är just det att vi alla lär oss av varandra och bidrar på olika sätt.

MVH,
E38B12
madmax05 inlägget, ovan, var inte så illa. Kanske kan axla copy manteln...

/Udo Dirkelsniff

Länk
För att återknyta till trådtemat: Länk
Vår femtonmiljonte besökare blev Folke från Sölvesborg! Folke är forumguru på bilelektronik, har jobbat i branschen i 35 år, och åker nu oxfordgrön 528iA -00. Inte hans sista BMW enligt Folke: "Känns som det blir en BMW nästa gång också, till stor del beroende på AutoPower kanske... Snacka om beroende ..."

/Udo Dirkelsniff

Länk
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Tack liste, då vet man att han finns kvar här forumet.
st
1.442
styrman1
X5 4.4 -04
320DA -06
530XD -08
Alla nämda är bra på sitt men vart tog Copy vägen? hans roliga inlägg kan man sakna.
Totalt sett så anser jag nog att Hasso är min favorit.

Automat är bekvämt men helst med V8 muller
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Håller med styrman1.
Ball profil har han också. Inte ett inlägg på 1.5 år, man blir ju lite nyfiken på vad som hänt.Annat nick kanske!?
/A
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
hehe, ja Copy är ju rolig... Vilken profil sen... helt rätt Sigdarve.
Kolla bara:
F.d bilknarkare, numera ganska vuxen med tillbehör som fru, barn och hus. Spelar fortfarande ishockey aktivt. Snygg, vältränad och smart. Innehar yngre älskarinna. Trevlig rackare helt enkelt. Så där lite lagom snyggfarlig. Gillar pengar. Och kvinnor. Och öl.
Det är Copy´s presentation...
Mailat enligt nedan:

Hej Copy!

Vi är många som saknar dig på forumet. Vore kul att få ett livstecken (inlägg) från dig.

Länk

/Udo m.fl.

/Udo Dirkelsniff

Länk
Kan ibland sitta och roa mig gott åt paaps inlägg, ty dom är tokroliga ibland men ändå pedagogiskt informativa

Hasso kan sin sak om det medta spec E39 samt puts ;)

JohanB: Utan dig skulle jag köra på biltema mineralolja :S

Udo är länkarkungarnas kung

kan fortsätta ränge till

___
Mvh
Patrik N.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.