|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
i mitt står det 220/55r390 och alternativ hjuldimension 225/50R16 m.v.h jompa |
|
betriebsanleitung3 |
Jag har bara sett 87 or med BBS Split. |
|
Hej igen! Om någon av er som läser det här och finner det intressant med fakta så tycker jag att ni ska läsa tidningen Automobil Nr 9 1986,där finns en del fakta om 1986:ans M535:a...Bl.a. Finns kanske någon av er här som har den tidningen kvar? Mvh Janne. |
|
|
Janne: Är det i det numret den testas mot mercedes 300? Isåfall har jag nog den nånstanns i stugan. ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
Gemini__ |
Har inte läst den tidningen men har däremot en försäljningsbroschyr från -85 om just M535:an. Där hittar man mycket info(står på tyska dock). Rekommenderas att försöka leta reda på denna broschyr, för den sanne M535-entusiasten. Mvh: Thomas |
|
Janne T >>>mitt syfte va mer som en förklaring till bengt med att det är inskrivet reg beviset även om det inte syns på nätet. Men jag var inte säker på att andra M535 ägare hadde det inskrivet i sina regbevis. Automobil har fler nr med M535 enl deras hemsida nr.12/-84 nr.9/-86 nr.8/-92 mvh.benny |
|
|
Givetvis så har man Automobil #9 1986 :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.