|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Länk verkar vara bra pris va? m..v.h jompa ( inte min ) | |
|
Såg helt OK ut! 20000:- för en rostfri M535 är ett bra pris. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Billigt!.... Jag menar med nyrenoverad topp,skinnsportstolar i ok skick, och med som det skrivs>>>rostfritt skick(jag tvivlar dock på det), så är det ett fynd.. Tyvärr så saknas BBS Split fälgarna+lite "krims krams från kjolpaketet" men det är ändå inte speciellt viktigt OM nu bilen är så fin i kaross/chassi o maskin/drivlina som det verkar. Som sagt>>>>>Det verkliga skicket ser/undersöker man bara på plats, och man kan egentligen varken säga "bu eller bä" om just dessa 20 papp är relevant för vagnen ifråga..Men det verkar onekligen som om pengarna i detta fall är "rätt" prissatt(för ev spekulanter då ;)) Mvh Janne. |
|
|
Jahaja...."pengarna är rätt prissatt????" För bråttom igen ser jag :))) Mvh Janne. |
|
Gemini__ |
Man blir ju sugen, finns potential i den där. Kan bli mycket fin med enkla medel, tror jag(har inte sett den i verkligheten). Men är den hyffsad förskonad från rost är det en bra början iaf. Mvh: Thomas |
| Vilken färg tycker ni är snyggast på M535i? Själv föredrar jag vit eller i 2:a hand röd. Vad säger ni? | |
Gemini__ |
Om jag ska köpa en M535:a igen, blir det garanterat ingen vit eller röd. Så jag tycker precis tvärtom. =) |
| 22 ägare... | |
|
Det står www.bmwpower.nu på skylthållarna... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Några saker att tänka på! 22 ägare är mycket varför bytt ägare så ofta? Hål i kondensorn men funkar! Kan inte funka utan tryck, hål betyder att det gått in fukt, har detta varit ett tag kan det inebära korosionsskador inuti kanske inte går att få igång igen. Orginalfälgar inebär TRX (enl. vägverket 220/55R390) detta är däck som är svåra att få tag på och kostar 2 - 3000:- / st. I och för sig mycket bra däck men du skall vara medveten om vad nya kostar. Kan ha gått mycket mer än 20000 mil, det är lätt att pilla på denna mätare som är mekanisk, bara att ta ut mätaren och ställa om sifferhjulen. Kolla servicebok, besiktningsprotokoll och verkstadsräkningar. Annar låter det ju bra men kolla noga. mvh BLJ |
|
Juhas 530i |
Eller varför inte denna? Länk |
|
Det är ju tyvärr så att det är lätt att skriva rostfri i en annons. I verkligheten finns det inte många bilar från 1986 som är helt rostfria, så jag har mina reservationer. Men visst är det ett bra pris ändå. Köp, nån!! Länk Mvh Tjäder |
|
|
Juhas: Det är ju inte en M535! det är ju en e34! Stor skillnad. E34:an är ett slagskepp jämfört med e28 och den har inte alls samma balans som en e28 M535i. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
bengt>>>Originalfälgar för -86 års modell av svensksålda M535i innebär BBS Split RS fälgar 16' höga och 8' breda...Vilket tyvärr denna vagn ej har kvar längre(verkar så i annonstexten iaf). Mvh Janne. |
|
|
Lade märke till att mittkonsollen är annorunda. Jämför exv med denna:Länk Fanns olika varianter? |
|
|
*bmwlundqvist* Jag såg också det, den ser riktigt knepig ut. Vet ej om det finns olika varianter, kanske ser annorlunda ut om det sitter AC i bilen. tvätta, tvätta, tvätta.... |
|
| Måste leta rättpå nån gammal försäljningsbroschyr och kolla! | |
betriebsanleitung3 |
Bilar med a/c har annan mittkosoll. |
| Ok, gäller det alla E28:or? | |
|
Jepp ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Hej! jag har sett båda mittkonsolerna med ac. Jag har ochså undrat över detta mvh benny |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.