AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.455

Tävlingsinriktad styling

Sida 1 av 2
An
156
Anders Alj
530iA Touring -02
635csi -88
323i Touring -96
Hur sportigt är det egentligen att förstöra sin bmw coupé med tillbehör som takvinge, "hönsnät" i spoilern, helvita bakljus, dtm-rör och ögonlock?
När såg man senast en tävlingsbil i ett standardmästerskap med ett sådant utseende? Eftersom det inte kommer från tävlingsbanan var kommer då inspirationen ifrån?
Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Jag kommer inte ihåg om bmw annvänd sig av dtm-rör, men alfa75 hade riktiga bananer..Takvinge fanns redan på 70talet, titta på en Bmw CSL.
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Vad fan är det för fel med takvinge o hönsnät o andra grejer.. Det kallas för STYILING hellre har jag sånt på än att ha bilen original och om du inte visste så kostar STYILING också något som många inte har råd med efter att ha köpt sin bil för sina sista slantar..
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Hönsnätet kan man ju skippa...
Å alla som åker runt med så kallade "Impreza vingar" kan ju slita av dom för ni kommer inte med i Bilsport för bara för en vinge....
Om ni nu trodde det...
Personligen tycker jag det ser förjävligt ut på en BMW åxå...

//Cosmos
E28 Registret # 160
netsix
Man stylar efter sin egen smak väl. Jag bryr mig iallafall inte om några andra tycker det är fult eller snyggt det jag gjort på mina bilar. Huvudsaken jag själv tycker det är snyggt. Det är ju min bil.
Det är ju en j-vla tur att inte alla har samma smak, det hade ju inte varit så kul.

/netsix
M3
175
M3wannabe
325i Coupé -92
Min första Beeemer =)

Att styla är personligt! tänk om alla körde med sina bilar helt original hur tråkigt hadet inte det sett ut!? Nä tummen upp för styling även om de kan bli lite väl mycket ibland... =)

Me Be M3 Wannabe! =)
jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
Är väl upp till var och en vad de vill göra med sin eller sina bilar?

Smaken är nämligen som baken, delad!
An
404
Anders C
2002 -73
2002ti -69
320i -78
Om nu alla har olika smak, hur kommer det sig att alla stylar sina bilar på samma sätt. Vinge, hönsnät, och dessa jävla ögonlock.
netsix
Förmodlingen för att de flesta tycker det är snyggt.

/netsix
sportsbmw
Om man vill styla bilen är väl upp till var och en, personligen tycker jag att rätt styling är riktigt FETT!

Å andra sidan Anders C, så ska väl du inte yttra dig, för vad jag kan förstå och se så har ju du inte ens någon bil, så lägg ner.....

mvh / Rickard!

/// BMW RULES ///
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Sportsbmw..
Den satt braaa!!

Ingen tror........
Själv kör jag runt med ett par fula äckliga vita blinkers runt om, 2 grymt loja ögonlock och en komiskt ful frontspoiler. Till våren ska jag också toksänka bilen så den ser ännu tattigare ut!!!

Mvh
Patrik 325i -92
An
404
Anders C
2002 -73
2002ti -69
320i -78
Hej mina vänner,har uppdaterat mitt bilinnehav.

/Anders C
jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
Anders C,

Har verkligen alla som stylat hönsnät osv? ;)'

An
404
Anders C
2002 -73
2002ti -69
320i -78
Hej Johann

Scanning for irony.........35%

/Anders C
Marquez
Meningslös disskusion...

-Mackan-
Ca
304
Carsten
BMW E36 325i Coupé -92
fullständig M-optik
Kanske bättre om du Anders C håller dig till dina folkavagnar istället? Annars har de kanske ett forum på www.bönder.nu om du nu är så väldans intresserad av hönsnät!

Som föregående talare sa, totalt meningslös diskussion. Vill man ha en bil som varenda granne har så rekommenderar jag starkt Volvo 850 och helst en röd sådan.

Mvh
Carsten
An
404
Anders C
2002 -73
2002ti -69
320i -78
Hej Carsten

Det är ju hönsnät jag inte är intresserad av, trodde det framgick.

Har haft en folkvagn bubbla -67, helt OK bil.

/Anders C
KL
194
KL
525 TDSA Touring -93
carsten.. har du hört talas om bmw -02 serie nån gång?
Ca
304
Carsten
BMW E36 325i Coupé -92
fullständig M-optik
Jajemensan men även folkvagnar. Som du såg så hade Anders haft en folkvagn så helt ute och reste var jag väl inte?

Mvh
Carsten
Kowalski
Tänker inte ge mig in i debatten om styling för jag anser den lika meningslös som de som säger "kan inte fatta de som dricker whisky, det smakar ju fan bensin". Det finns folk som gilar det, Punkt. Hellre att vissa stylar och tycker det är kul och glädjer människor än att alla kör omkring i likadana bilar med likadan färg.

Smaken är som baken, trodde alla hade fattat det. Själv kör jag en 318 i originalutförande om någon undrar.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.