|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
A manual B3 could accelerate from 0-100 km/h in just 6,4 seconds and could reach a top speed of 264 km/h. enligt dena sidan Länk Toni |
|
|
ok, hittade lite andra siffror på S60 T5 på www.fastsalooncars.com Där hävdar de 6,3sek 0-60mph men det är ju inte riktigt 100km/h utan 96,56km/h och då är nog 6,8 rimligt 0-100värde /Christofer |
|
|
Den enda s60 t5 tid för 0-200 som jag sett är 24,8sek (har jag för mig) i ett test i teknikens värld. Vetoni >> Är det en sån här B3:a du har? Länk Måste vara en raritet.. ;) T4 -99 |
|
| Ta det säkra före det osäkra o gör upp på Nurnburg Ring,det är ju ändå bara Nordslingan där som räknas! | |
bustorp |
Vetoni: Märk väl att det står "could" i texten vilket inte garanterar att siffran stämmer. Kan diffa åt bägge hållen. kan också skilja på 2 likadana bilar så det finns nog ingen exakt siffra är jag rädd. "Ödmjukhet inför kunskapen" |
|
SotaM_____ ja det är en sån fast -94 a men den på länken är (Switch-Tronic) o min e manuel Hubbe325___ ja jag fick åckså dom sifrorna av en annan kompis så dom ska stämma :) tur att Bme vinner över Volvon enligt sifror men nu äterstår det bara att TESTA bilarna :) Anledningen till att jag ville ha sifrorna vara att ja ville inte skäma ut mig och min bil mot en Volvo :) Toni |
|
| om han vinner då säljer du alpinan då så slipper du skämmas,att du blir rastad av en Volvo.Din bil har nått som volvo alldrig kommer att få KLASS! :) | |
|
jaja de e självklart även om han nu skulle vinna så vet jag att volvo inte klarar att klassas mot BMW skulle aldrig få tanken o sälja Alpinan bara för en såm grej!!! Toni |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.