AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.146

drar min kompis ifån min B3 a?

Sida 2 av 2
A manual B3 could accelerate from 0-100 km/h in just 6,4 seconds and could reach a top speed of 264 km/h.

enligt dena sidan Länk

Toni
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
ok, hittade lite andra siffror på S60 T5 på www.fastsalooncars.com
Där hävdar de 6,3sek 0-60mph men det är ju inte riktigt 100km/h utan 96,56km/h och då är nog 6,8 rimligt 0-100värde

/Christofer
Den enda s60 t5 tid för 0-200 som jag sett är 24,8sek (har jag för mig) i ett test i teknikens värld.

Vetoni >> Är det en sån här B3:a du har? Länk Måste vara en raritet.. ;)

T4 -99
Ta det säkra före det osäkra o gör upp på Nurnburg Ring,det är ju ändå bara Nordslingan där som räknas!
bustorp
Vetoni:
Märk väl att det står "could" i texten vilket inte garanterar att siffran stämmer. Kan diffa åt bägge hållen. kan också skilja på 2 likadana bilar så det finns nog ingen exakt siffra är jag rädd.

"Ödmjukhet inför kunskapen"
SotaM_____ ja det är en sån fast -94 a men den på länken är (Switch-Tronic) o min e manuel

Hubbe325___ ja jag fick åckså dom sifrorna av en annan kompis så dom ska stämma :)

tur att Bme vinner över Volvon enligt sifror men nu äterstår det bara att TESTA bilarna :)
Anledningen till att jag ville ha sifrorna vara att ja ville inte skäma ut mig och min bil mot en Volvo :)

Toni
bu
294
buffy11
525:92 touring brokatrot
om han vinner då säljer du alpinan då så slipper du skämmas,att du blir rastad av en Volvo.Din bil har nått som volvo alldrig kommer att få KLASS! :)
jaja de e självklart även om han nu skulle vinna så vet jag att volvo inte klarar att klassas mot BMW skulle aldrig få tanken o sälja Alpinan bara för en såm grej!!!

Toni
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.