|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ok, tack för infon.. Mvh Jimmy |
|
|
Jemej:Japp det är min gammla pärla!!! 3x///M mångas dröm=min verklighet. |
|
|
Den allra första bilden i tråden...är bilen Brittish Racing Green? Jag undrar eftersom jag har en Brittish Racing Green limo -96 jag med. Tror att den färgen måste va ganska ovanlig på icke GT M3:or? |
|
| Antar att den är svart... har aldrig sett en Brittish Racing Green limo.. det skulle vara snyggt. Kanske du kan ta lite bilder på din och lägga in? | |
|
Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Har massor hemma också :) |
|
hampe m3 |
tycker mig känna igen en röd m3 limmo o en m5 på home made som sirculerar på dc, även miljön o handskarna passar in,, kan det va samma?? |
| tack för bilderna Gustav.. dock var det inte den bästa kvalitén ;), men du kanske har bättre? | |
|
Fixade några bilder som jag la upp på en enkel hemsida. Länk Funderar lite på att sälja den om någon skulle vara intresserad. |
|
| hur långt har den gått ? vilket pris hade du tänk dig ? | |
| Bilen har gått ca 14500mil och har all utrustning (tror jag). Pris har jag inte funderat över...får återkomma med det. | |
| Nu finns den till salu här på Power börsen om någon är intresserad. | |
kombilappis |
har jag har bilder med.. men jag är så kass på att lägga upp =( nån som kan tala om hur man gör ?? =)) |
kombilappis |
det är för tidigt på morgonen.. jag har ska det stå.. |
| Hampe, yes det är jag på videon antar jag. Rejar en RS4 samt Öresundsbron, right? | |
|
Tog ett par nya bilder här om dan.... Länk Länk Mvh Tobias |
|
hampe m3 |
stämer fint det, suger tag i alla trvliga klippp med m3, har nästan 2,5 gig nu med litte härliga amatör rullar (med M3or i) inget annat ;) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.