|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
wasp: de där va något av de stiligaste :D.. men, säg mig.. de är inte så att de är RAL2004 som är din färg? för i sådana fall så kommer de snart ut en till på gatan.. en 4d. fast med svarta 17" istället för vita.. och turbo.. dock blir de nog inte den finnishen du har då den verkar vara ruggig.. men.. kort å gott en riktigt trevlig kärra!=) MVh UFfe |
|
|
måste bara göra en sak klar...jag menade inte evo 8, den gillar jag inte särskilt om jag ska vara ärlig. Jag gillar dom tidiga varianterna, t.ex evo 1-4, skillnaderna är att evo 1-4 drar mindre bensin (under litern) och har högre utväxling. "Racing...it´s in my blood" "Second place is first loser" Ayrton Senna |
|
| Tycker att GT3 e snyggare det är mer bil också o kvalle | |
|
Jag har tänkt på en sak, evo är grymt fräcka bilar. Men om man plockade bort vinge och kjolar från den så ser den ju ut som värsta pensionärskärran. Karossen är fantastiskt tråkig. Men det är den ju på de flesta rallybilar. För tankarna till ford sierra. |
|
|
evo 3 har kjolar vinge och har ett väldigt brutalt utseende. Speciellt med scoopen och aggressiva fronten fram, inga peugeot 206cc scoop här inte ;) "Racing...it´s in my blood" "Second place is first loser" Ayrton Senna |
|
|
wuffee: nä... Ford CC Orange Hebets med fett med klarlack på..... --- /Chrille |
|
dunstan |
Finns inget värre än riskokare med jättevingar. Får snabbt kväljningar och skrattar när jag ser dem. Och ännu värre när det lagts till neon och en massa styling. Hua! Riktig bondstil! Typ snurra runt korvmojenkärror! Men visst går en Evo bra. Inget snack om den saken. Men man skall väl inte skämmas när man tar ut en bil på en runda? Någon som var på stylingmässan i Sollentuna förra året? Hua vilken hemsk mässa. Kryllade av överstylade riskokare. Killar med kepsar som stolt visade sin NOS i sin gula riskokare. Kan det bli hemskare? Typ en mässa som tog ca 5 minuter att se. (ha ha ha) |
|
dunstan: Evo är absolut ingen ricer, evons motor för det första är en av världens bästa 2 liters motorer. Utseendet ser faktiskt inte ut som en ricer, påstår du att en evo liknar t.ex en honda accord med bling bling och neon? Då min vän så vet du inte så mycket om bilar som du vill framstå som att du gör. Ricers kan gå och lägga sig, men en evo det är INGEN ricer. Tur bara att du sa det på ett internetforum och inte i verkligheten, då är det du som blir utskrattad och inte NOS bönderna. mvh |
|
| Evo´n så klart!! ..Bmw är en kebabracer som mina polare säger! har aldrig kollat så mycket på dom innan man själv köpte en! nu kollar jag lite iaf.. om bilen sticker ut i mängden! orginalbilar går bort | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.