AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
2.099

Har ni också några fobier?

Sida 1 av 2
Länk

Jag tror bestämt att jag ska hävda att jag har stora fobier mot raka vägar och absolut mot roliga vägar med kurvor! ;) Fast det verkar inte som om det riktigt går hem :/

"Bilar som inte driver bak är trasiga!"
Fobi mot fartkameror
Spindelfobi, såg en sådan äckelsak i bilen en gång då jag var ute på motorvägen, släppte ratten och allting, tur att jag hade rådiga medresenärer som fick stopp på bilen, jag la mig längs vägen och grät så fort den stannat.Dumt, jag vet, men är det något jag inte tål är det spindlar.
hahaha___Jabbal du e grym...nej men ärligt e de sannt??

Toni
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Man kan ju hävda att man har snutfobi =)

Länk
BmwMutte
vilket skitsnack.. sopa
John 200sx: Den fobin är högst befogad. Avhjälps något med farthållare.

Jabbal: Din stackare! Fast jag kan inte låta bli att fnissa åt det du skrev.
Personligen skulle jag aldrig kunna bli utsatt för det eftersom min största sån fobi är krokodiler. *garv*

cs
1.227
cstjawa
520IA 93
520IA 2000
Jag har fobi mot allt,inkluderat mig själv

BMW e lag
Ja, det är sant, jag tål inte spindlar. För en tid sedan (jag svettas bara jag skriver detta) pratade jag med en kompis i telefon och hon började prata om spindlar som kröp ur telefonluren in i skallen ... (bara för att jävlas med mig). Samma sak då, gråt och skrik. Kunde inte hålla i en telefon på två dagar efter det.

När jag skrev ovanstående tråd var jag rädd att någon här skulle skicka en länk till någon sida med spindlar som hoppade fram över skärmen på ... då får jag hjärtslag.
cs
1.227
cstjawa
520IA 93
520IA 2000
Men snälla nån,en liten spindel ska väll inte få dig på darr hehe.

BMW e lag
cstjawa: En fobi rår man inte över. Den är totalt till intet görande. Men man kan komma över dom. Jag vet, för jag har lärt mig att ta sprutor och är tom tatuerad numera, trots min olidliga sprutfobi innan. Krokodilerna har jag inte gett mig i kast med än! :)
Fobiler nja
Gillar inte sprutor sjukhus och läkare. ....Politiker

Klarar inte riktigt att skada mig själv tex blodsockermätning då man muss sticka sig själv... hmm

Konstigt att det är så, när det väl händer ngt allvarligt så är det tvärt om är lugn sansad osv.

Lite jobbigt att volta med bilen varje g man ska ta lite blod.

Har en rolig fobi till, mörkt vatten dvs man ser inte vad som finns i djupet. Ganska kul då jag har dykar cert. Inget nattdyk för mig eller slam och skit.

Så ska ni försöka skrämma mig så är det blodprov under vatten på natten som gäller, det hela skall då utföras av en vänsterpolitiker!

-Phil
ma
301
madmax05
320i E90 M-sport
Phillip..har sama problem med djupt vatten...fick det efter att som 5 åring tittat ner med snorkel o fick syn på en abbore på väg mot mig..hemskt..hemskt..

behind a great man there is a great BMW
Visa användare
604
NP
528iA -97
R1100RS -94
Madmax - det är ju passande med ett sådant callsign då... sorry kunde inte låta bli...
jag är rädd för höjder och jag tycker inte om hajar. Det är lite som din krokodilskräck Godess.
Svårt att hävda om man kör 200 i Sverige.

Men Godess - skulle du kunna köra i Florida där Aligatorer ligger längs med vissa vägar?

Mvh

/NP
NP: Nope! Eller jo kanske! Med en riktigt STOR bil. Så man kan köra över dom. En fördel med krokodilfobi är ju att man inte hittar dom i bilen så ofta som man hittar spindlar. ;)

"Bilar som inte driver bak är trasiga!"

Länk
Hmm det finns en massa att oroa sig för.

Malaria och skit alla sjukdomar och grejer. INTE kul.

En krokodil eller två skulla man ju ta hand om lätt, men en liten mygga som smyger sig på.... ;-)

Inte så mkt bilrelaterat dock, tycker man borde ha lite mer fobi för dåliga bilförare. Större risk att man råkar illa ut med en sådan inblandnad än krokodiler eller annat.

Tex bilförare som jagar spindlar..... bara skojar.

-Phil
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Valbo köp centrums parkering! :-) Vägrar att parkera där!

Mvh Abbe

Dagboken: Länk
Hade Hiss-skräck:)

Men blev botad med Hypnos:) Dock undviker jag vissa "dödsfällor" som jag kallar dom.

Min M5 i svenska E39 M5 registret
Länk

Villkorligt fängelse för 130 på 80-väg. Norrmännen är det enda folket i världen som är värre hastighetstalibaner än svenskarna.
maserati
fåglar
bustorp
Som Abbe.....fobi mot stora parkeringar utanför köpcentra.

Man har alltid minst en buckla mer när man åker därifrån.......

"Ödmjukhet inför kunskapen"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.