|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Länk Kopior på M135för 11500:- Prisvärt! | |
|
Fungerar fälglås bra? Såg ett här: Länk Sitter sån på bilen i Tyskland måntro? Annars får jag väl köpa det när jag är där, om nu bilköpet blir av, det verkar segt. Jag började i måndags snacka och mejla och har inte kommit så långt. Ett tag trodde jag att de inte ville sälja, men ikväll kom faktiskt ett fax. De heter Karpp i Burg. Sen vill jag säga det att jag tycker denna hemsida är fantatiskt bra uppbyggd med mycket info och "pigga och kunna" grabbar! Jag hoppas att jag inom ett par veckor kan meddela att jag är lycklig ägare till en 2003 330I! Då ska jag också bidra i forumet och dra mitt strå till stacken! Hälsningar Anders |
|
|
Fel! Autohaus Karpf ska det vara, ligger kanske 10-15 mil väster om Berlin, nära Magdeburg. En idé jag fick, varför inte ha en avdelning där vi betygsätter handlarna i Tyskland? Hälsningar Anders |
|
|
Man kan ha hur många fälglås som helst det spelar ingen roll. Vill tjuven ha fälgarna så tar han dom. |
|
|
aner: Självklart ska du ta dom 18tummarna. Det är dom snyggaste fälgarna Bmw har gjort. Annars kan du ju ta dom o sen sälja till mig billigt*skratt* |
|
|
Är det någon som vill byta dem mot en stjärneker 96 ell 44, 17 tum? Nu har jag ju inte köpt bilen ännu, men det kunde ju vara bra att veta innan. Hälsningar Anders |
|
|
Såg att det var standardstolar i tyg på bilen. Tips: Kolla så du sitter bra i sådana. Jag skulle aldrig köpa en E46 utan sportstolar men det är ju lite olika hur man är skapt. Lycka till! |
|
|
Hjälp! Och jag som tänkte köpa den osett! Överdriver du inte nu? Och jag som var så glad att det inte är läder. Hälsningar Anders |
|
|
Visst, vissa vill ha läder och vissa vill ha textil...jag har själv halvläder i sportstolarna, vilket jag anser vara en väldigt bra kompromiss. Men betänk att du en dag ska sälja bilen, och då tror jag att det måste vara lättare med sportstolar i bilen, oavsett om det är tyg eller läder... / Joakim Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.