AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.014

Insp. 1 nästan 12.000 mil M3 E36

Sida 1 av 3
Philly
Hej...

Är intresserad av denna bilen, men såg att inspek.1 nyligen gjordes med 11.000 mil på mätaren...

Länk

brukar inte inspek.2 komma vid dem milen???

I övrigt, snygg och fräsch bil!
Visa användare
43
Bmw Stefan
Bmw M3 -96 Estoril-blå
Köhler racing
Du igen, aldrig slipper vi dig!!!
Philly
hahahahaha :D

vet du vad stefan, sitter på jobbet med en kopp kaffe i handen!

Men svara på frågan nu är ni snälla =)

Mosse: hjälp mig!
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Det beror lite på hur man kör också..intervallet går ju på bränsleförbrukning, antal kallstarer mm.
Så nån insp ska inte göras vid nåt speciellt miltal.

Den gula tycker jag nog du kan få för mellan runt 80000:-
Importerad, exporterad och sen importerad hit.
Vinterkörd.
Inget extra på bilen.
Tycker den ser konstig ut i bak.

MVH: Henrik

///M3
fick tag på en svensksåld me ca 7000 mil på mätaren lite mer...dakargul..mycket utrustning..svart skinn som inte ser alls använt ut..
extremt bra skick in o utvändigt för 100 papp
så denna ska du pruta ner priset på=)
ja tycker att du åckså att du ska en gul för mellan 80 -90000:-

m3_lover anledningen att den ser konstig ut där back är att han har fotograferat dåligt för nära och litte upp i från men annars tycker ja den ser ganska finn ut

Toni
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
M_lover, det var riktigt billigt det. BARA 7000mil också....ovanligt.

MVH: Henrik

///M3
Philly
Jag har ringt på den gula, men inget svar! den är ruskigt fin tycker jag! Stolarna är grymt fina, aldrig sett den individualen innan!

men som sagt, priset går säkert att diskutera! Ett M-test ska göras på den om han vill sälja den med.

Ska ringa lite senare igen...

Men som sagt. Inget att oroa sig över att inspektion 2 kommer poppa upp snart då eller om man kör normalt med den?
Eftersom Insp 1 är nyligen gjord så är det bara att köra, tills den behöver nästa service.

Min M3
Länk
to
708
toby 2001
Bmw Z4 3,0 2003
Klagar ni på min fototeknik? Jag som läste igenom autopowers fotoskola för ett halvår sedan.....

///Tobbe

Länk
Philly
hehe, där har vi ägaren ;)

Jag ringer dig imorgon!

Ha det bra så länge!

///Filip
Jag har sett den gula M3an i verkligheten många gånger eftersom jag bor i närheten av firman där bilen ofta står. måste säga att den ser väldigt fräsch ut, synd att jag inte känner ägaren. Jag tror inte du blir besviken Philly, lycka till
CE
221
CETE
M3 Cab -03
325i -05
Har ägt bilen innan i lite mer än 4år. Inspektion 2 gjordes vid 9300mil på denna bil om jag inte minns fel.Inredningen kan man inte klaga på. Bilen har körts med mycket kärlek, dvs inga burnouts och kallgasningar under tiden jag ägde den. Önskar nästa ägare all lycka.
Philly
Hej. Jo som sagt, kollar på man bilderna ser bilen fräsch ut, men bilder gör ingen bil någon rättvisa, den är säkert mycket finare när man ser den med egna ögon.

Men bilen har trots allt 13 år på nacken. Så jag gav ägaren ett bud på 90 000:- , men han hade fått högre bud, synd, för jag hade kunnat komma och hämta den imorgon med kontanter i handen.

Lycka till, säger jag till nästa ägare, (som tyvärr betalar ÖVERpris)

ha det bra

///Filip
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Lugn & fin nu Philly....

95.000:- är inte överpris på en så fin coupé...med dom milen!

Du ska nog inte sätta ribban FÖR lågt... ;)
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
PS. jag fick 143.000:- för min 93:a i somras, 12.300 mil...
hampe m3
om bilen är fräsh så är knappast 110 ett över pris, Philly hur många m3 or har du kollat på, ägt?? känner du väldigt många som har m3 or?
Philly
ja, jag känner ett par som har M3or. aldrig ägt, men kollat på ett par stycken...

ja, 90 000:- va kanske lite lågt, men 95 000:-, inte en krona mer, då köper jag den imorgon om säljaren vill.!

MVH Filip

BMW
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Ska du verkligen ha gul då? ;)
Philly
I liebe das Dakargelb....

eller nåt, inte så bra på tyska, Mosse, fick du inte mitt mail för någon dag sen?

har du msn?

BMW
hampe m3
oo vad mysigt m dakar gult eller mugelot röd, helt rätta färger på en m3 a ihop m avus,

Philly, ja menade bara attt du inte ska va så hård m din prutning,
jag fick själv ut nästan samma belop som du skrev när ja sålde min 93, o då hade ja en rasad motor, han som köpte bilen va inne på sin 6e e36 m3, köparen va helt lyrisk över skicket på den.

Har en nära bekant som nyligen satte ut sin m3 på annons, en 95, han blir helt ner bombad m mejl, folk som pruttar innan dom sett bilen, hott, frågar om han e dum i huvudet för priset e för högt, folk som vill betala efferåt, beltala m guld mm

2 seriösa spekulanter har han fått från BMW Klubben,
Kanske en onödig berettälse, men ja ville bara vissa att man lätt hamnar i fel fack om man pruttar för hårt direkt, entustiaster som mig själv behåler offta billen istället för att sälja den för billigt.
Mvh hampe
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.