|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
E28 är ju en av de läckraste skapelserna med 4 dörrar! Den fronten... mmmm... en RIKTIG BMW. Länk Ingen M5:a men lika snygg |
|
|
Vem behöver porr när det finns BMW. Jag tycker alla är lika härliga och passade perfekt i sin respektive tidsepok. Jag gillar skarpt den nya M5an. |
|
| bayern münchen: Du har så rätt, så rätt | |
|
Det är synd att BMW drar isär "gälarna" i grillen vid varje introducering av en ny modell.. snart ser den ju ut som den gör på alla dussinbilar.. Tur att formspråket i övrigt inte är så mainstream.. |
|
| njurarna even.. | |
|
E28:an är ju inte snygg alltså,men de är ju en bmw så :) Men de är ju E28-E39 som är mest "bmw",E60 är ju en helt annan bmw om man ser de så.. Som sagts mycket tidigare,bmw är påväg åt fel design trend...kommer snart inte se ut som en riktigt bmw om de forsätter såhär. En E39 med V10 i *mums* |
|
|
Fina bilar....men hur mycket jag än försöker så ser jag fan inte skönheten i nya BMW:s...lyckas bara finna vackra detaljer men en helhet..nä..... ...blir snart ledsen om jag inte börjar uppskatta Bangel..... |
|
|
E28an är jävligt läcker, stilren, vacker. E60 är brutal, hård och dynamisk. |
|
|
acey: Jobbar du som copywriter åt BMW? ;) /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Som sagt gammal bild, var först stensäker på att jag sett den på AP förut. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
| Alla modeller har sin charm, helt klart. Jag hör till skaran som rynkade lite lätt på näsan åt E60, när den först visades, nu älskar jag den designen. Ni som ännu inte "lärt" er den: vänta ett tag. Den kommer att kännas fräsch länge, var så säkra. | |
| Ja E39 tycker jag e snyggast, men nya ser ut som nåt ur "Star-Wars" Jämfört med de andra:) | |
| Vad det klagas. Jag tycker E60 ser grym ut. Kolla bara vad mycket bättre det ser ut när framblinkerserna går "uppåt". Har alltid tycket att E39 ser ut som en ledsen hund eller nått. Var ju lika på E46 men efter face liften går även deras blinkers "uppåt"=klart grymmare look. | |
|
Jag tycker att E39 är fulast, minst BMW i mina ögon. E60 ser hungrig ut. M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
|
M femman: Hu så du pratar:) |
|
|
E28 mest kultig, E34 mest klassisk, E39 snyggast och E60... hmm... fulast och snabbast. ;-) Fick jag välja en, skulle jag tagit E60, sålt den och köpt en E39 och en E28. /Berga BMW - Beste Marke Weltweit. |
|
|
bayerischemotor: Att den är fulast av M5orna betyder inte att den är ful... Det blir väl en M5 E39 för mig inom en snar framtid. M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
| Det låter som ett bra köp:) Jag är så otroligt nöjd med min. | |
|
M femman: Varför byta upp dig när din M5-a hänger på en M5 E39? :) Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Så vackert!!! Ta er en titt: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.