|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Länk Mysigt värre! Bättre än melodifestivalen kan man säga :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk | |
| Fin bild, men vilken är snyggast säg hmm, e28:an kanske, nä jag vet inte alla 4 är ju gymmt fina bilar;) | |
|
Tja! Jag håller nog på e39:an otrolig skönhet Tack för mig |
|
|
Gammal bild wendtan... M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
|
Ja de är mycket möjligt. men jag försökte hitta den via sökmotorn utan framgång. Har du något annat att tillföra eller? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Varför inte en framifrån? =) Länk |
|
| Läckert var ordet.... | |
|
Som sagt, bilden har man sett tidigare, men fortfarande lika bra :) MVH / Jacob |
|
|
Nej han har inget att tillföra!! m femman gnäller mest på allt och alla... Beam me up scotty!!! ay ay sire!! |
|
| Djävlar vilken underbar bild. Så vackert. Tur att man placerat nya M5a längst bort och skymmt då den är så vansinnigt ful. | |
|
KIRK67: ??? M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
|
wendtan: Du klagar ju på alla som postar gammla saker här så jag bara påpekade ditt lilla misstag ;) Härliga bilder annars, tåls att titta på fler gånger! M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
| en liten sänking på e60 skulle inte sitta fel..tänk er o ha alla fyra m5:orna i garaget | |
| Bakifrån, det gillar jag... höhöhö | |
|
Själv tycker jag att E34 och nya E60 är snyggast, men för tillfället skulle jag nog välja en daytonaviolett E34 framför E60. Gillar inte E60ins bak... Tagge: Lol (nivån på humorn berättigare den förkortningen) |
|
| E34 är endå den snyggaste bmwn någonsin bakifrån | |
|
E39an helt klart. M5 E39 är mitt nästa byte The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
| fyfan bangle borde få kicken e60 ser ut som en jevla clown | |
|
Daytonaviolett M5 3,8l med de smala njurarna, M-speglarna och M-Technic II. Imolaröd M3 CSL. Karbonsvart E39M5. Perfektion... Men sen får vi ju inte glömma bort E28:an som är den definitivt snyggaste BMW:n med de "riktiga" njurarna! |
|
| De vette fan om man kan kalla e28 snygg... | |
|
wendtan: Trevlig bild du adderade till forumet får svårt att välja en hmmm |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.