|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ska besikta bilen 31mars så ja ställer på bilen då. Sen 4 april e d dax för lackbehandling hos MrCap igen. Ska bli riktigt roligt att plocka fram älsklingen efter vintern:). Länk Mvh Mattias | |
|
När snön försvinner! Tidigast 1 April tyvärr då bilen inte är 100% färdig. M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
|
Ska besikta min den 28 mars. Men om det finns fortfarande snö ute kör jag den i garage igen tills snön förvinner...Har i alla fall åretsrundäck på den men det som oraor mig mest är saltet och stenskott.... M.V.H Mauricio |
|
|
Besiktigade min nu i tisdags. Gick igenom utan anmärkning. Jag kör bara bilen när det är bra väder samt när vägbanan är torr nu i mars. Ska ner till södra Tyskland i slutet av den här månaden och måste ha bilen besiktigad, etc. Annars så brukar det vanligtvis bli påställning 1 april. //Schnitzer |
|
|
Jag köpte min M5 i slutet på oktober,har kört den hela vintern utan några problem,har tvättat bilen 1gr i veckan. |
|
|
Om ett par veckor, M3an ska in på lack om en vecka. Men det känns kanon att snart få plocka fram den. :) Min M3 Länk |
|
| Jag plockar fram den runt 1:e April. Bilen ska in på service den 4:e. | |
|
Jag ska vänta tills snön försvunnit helt, och det mesta gruset är borta. Ska besiktiga den och göra helrekond direkt, så jag vill inte få den skitig direkt. Kanske runt 20 April, om ingen köper den. Mén det känns mer & mer som jag vill ha kvar den nu när det närmar sig:)) MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Jag besiktar bilen i november före jag ställer av den och sedan är det bara att tuta å köra när jag regar in bilen 1 maj . mvh lars |
|
|
Någon gång under april om inte vädret är dåligt, för då väntar jag till maj. /Fredrik |
|
|
troligen slutet av månaden beroende på vädret, den skall ju säljas så vill ha ut den så fort som möjligt men jag har inga vinterdäck som är lagliga så det får vänta...skall till en 4-hjulsinställning och en besiktning.... MVH Johan K |
|
|
Förhoppningsvis i april, men om vädret är dåligt och gatorna inte är sopade så kan det lika gärna bli i maj. MVH / Jacob |
|
|
Lagom till Emmaboda! Då kommer den ut igen det gamla liket ;). Är det några här som ska ställa ut på emmaboda? ///Stefan |
|
Mr M3 |
1a Maj kommer den ut igen |
bmw alpina b3 |
hej matte min kommer ut om vädret är ok ca den 15-20 april måste besikta den med mvh |
|
Tänkte ta ut den nu i mars men med det väder som råder nu så känns det som det blir april tidigast..Ska iaf vara med på M-träffen 1 maj så då ska den vara besiktigad och körklar ;) /// mstrutsen |
|
|
Bmw Stefan: Eventuellt. Tycker att Emmaboda är den sämsta träffen, tyvärr, trots all tradition, men man vet aldrig, förmodligen kommer man att vara på plats iaf. :) MVH / Jacob |
|
|
JAcob_m3: Jaså tycker du det?? Det sämsta med den träffen är att vädret brukar alltid suga fett. Alltid svinkallt eller regn!! Men ska du ställa ut din pärla då? Men det är synd dem sprider bilarna hur som helst där med, det är ju inte som vallåkra att dem delar in varje märke för sig! =Synd Mvh Stefan |
|
|
Bmw Stefan: Tyvärr är det för mycket fylleri på den träffen. Massa bönder och dregg som beter sig illa. Kommer förmodligen att finnas på plats, med bilen, men personligen kommer jag nog mest filma och fotografera. Ska du ställa ut? MVH / Jacob |
|
|
Jo jag tror det! Håller med dig om dreggen! En del beter sig jävligt illa! Men pakera man där inne så slipper man ju att gå så långt! Vad är du ifrån annars? Har du någon bild på din bil? ///Stefan |
|
|
Kommer från Helsingborg. Här är en gammal bild: Länk MVH / Jacob |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.