|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Dags för mig att köpa massa triss lotter! VILL HA DEN!!!! Länk Notera att den har endast gått 39 km!!! Mvh Abbe Dagboken: Länk | |
|
Oj va vacker! Mvh Ola Thomasson Alea iacta est, the dice is rolled |
|
| shit så råå | |
| Jag hade gett mycket för den bilen!...men inte 40kEuro... | |
|
Hade jag pengarna hade jag suttit på första bästa plan ner dit! Sen om den inte är värd pengarna är den en annan sak. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Hade man köpt den hade det ju varit slakt att köra den. Man får ta in den i storarummet å montera in den i en glasmonter och titta på den resten av livet. Den som har flest grejjor när man dör Vinner !!! XD |
|
|
E30 M3 ska ha tak!! |
|
|
Varför inte en av varje? Med tak har jag ju, skulle inte va fel med en utan också! :-) nongång ska jag ha en. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Kolla skinnet, helt nytt! Lacken! Färgen! VILL HA! Fast den bilen skulle jag ställt i värmegarage och kört 10 mil om året ;) |
|
|
R Andersen: Men M3 Cab har juh tak med det är juh bara att fälla upp det XD Den som har flest grejjor när man dör Vinner !!! XD |
|
|
Mamma mia =) mycket fin och ha begäret är på max =) men ja få nöja mig med min replika cabbe =) Mvh |
|
| Hade man varit stadd vid kassa skulle den stått i bmwlundqvists garage nu! | |
|
Jag har aldrig förstått varför M3 E30 byggdes som cab! M3 E30 är en banbil för gatan bil inte en glidare. Kan inte tänka mig någon sämre bil som cab... M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
|
Bara totalt 786 st M3 E30 Cab byggdes för hand i M-fabriken... Tydligen var det efter påtryckningar från kunder! som gjorde att de byggde den som cab. Dessa har ju dessutom läderklädd mittkonsoll, och hela dörrsidor i läder... ///Mums! Nicke |
|
|
M femman; i förra AMS noterade jag med intresse kommentaren från journalisten som provkörde nya Porsche 997 cab, kommer inte ihåg det exakt; men det var i stil med: "Jag har alltid påtalat att sportbilar ska ha tak, men nu förstår jag..." Mao: om dig vet jag inte, men många av de som tycker att det är onödigt med effektstinna cabbar har aldrig ägt dylika! (Sedan kan jag faktiskt liiite hålla med om att just M3 E30 inte är jättelämplig som cabbe, då det var en homologiseringsserie...ungefär som en Mitsubishi EVO VIII cab! :-) |
|
|
Jag hade nog själv velat ha en M3 med tak, men samtidigt går det inte att förneka att detta är en fruktansvärt cool och framför allt ovanlig BMW. Såklart är det ett dåligt köp ur ekonomisk synpunkt, men man kan ju inte mäta kärlek i pengar :) Säger som E38B12, en sådan bil hade man haft i varmgarage och kört ett tiotal mil med på sommaren när det är solsken :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Håller med M femman, fast jag skulle gärna vilja ha en i allafall ;) Cabbar får gärna ha mycket motor och vara sportiga men som rena sportbilar vet jag inte om det känns riktigt rätt. M3e30 cab tycker jag snarare ska jämföras med om Porsche byggt en GT3RS som cab. |
|
|
M3E30CAB är väl ingen "ren sportbil utan tak". Vad är det för dumheter? :) Hur som helst, bilen är en av mina absoluta favoriter och jag har fortfarande våta drömmar om att köpa en svart dito i bästa möjliga skick... Länk |
|
|
En mycket trevlig bil och i vilket skick sedan, den skapar ett stort habegär hos mig, för många bilar, för lite tid/pengar/plats är tyvärr mitt problem. Angående priset, det är lågt, inte högt, jag hade begärt det dubbla minst, finns det någon M3 E30 Cabrio i bättre skick/lägre miltal? Jag tror inte det, åtminstone inte i samma utförande/byggår. Mvh Stephan |
|
|
Ohhh! DEN VILL JAG HA! Någon som vill köpa den åt mig? ;) Det är ju bara slå till Abbe, två röda e30 M3'or, en med tak en utan. Mvh, /Wille |
|
| Lite bättre annons: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.